Da li znaš tko sam ja.......Ja znam tko sam...

srijeda, 09.08.2006.

- 19:03 -

You're so lucky...lucky, lucky, lucky...

Evo, život me naveo da u posljednja 24h opet moram biti u kontaktu s nekim državnim službama...
Jučer popodne ozlijedio sam šaku u dvoboju zida i iste...htio sam provjeriti tko je jači i....zid je pobijedio...koef.2,05:)
Mislio sam, proči će...ali kako je dan sve više odmicao, tako je i mene sve više boljelo...i odlučio sam otići na Hitnu...kakva pogreška...jasno mi je da neki slućajevi imaju prioritet, da su neke ozlijede teže od drugih, da su neki pacijenti stariji i sve to...ali ne mogu shvatiti da nema dovoljno osoblja..sinoć im je na Hitnoj bilo zaposleno...3 talijana su se spizdila s motorima i djelatnici hitne imali su pune ruke posla...sve je to ok...ljudima treba pomoč, treba ih zbrinuti, omogućiti im da prežive...stavimo na stranu sam izgled Hitne, zidove iz '83, pločice iz '76, plahte i deke iz predratnog (drugosvijetskog) razdoblja...ne mogu shvatiti da tehničara na RTGu čekam 2h...i nisam jedini...jedan postariji bračni par čekao je tehničara na RTGu od 3 i pol popodne....ja sam još dobro prošao...nemogu shvatiti da ženska u starijoj dobi skoro kolabrira od bolova i vrućine, a da joj nitko ne pomogne...užas...nakon što nas je tehničar poslikao (a bilo nas je desetak), rečeno nam je da moram čekati kirurga, da je na operaciji...koji faking kirurg s koje bladi operacije?!?! Nama treba ortoped, ljudi!!!! Nakon još nekih sat vremena, dolazi med.sestra i donosi mi slike s RTGa i govori mi, možete ići...gdje? Doma? Di je faking dr.sc.med. da mi kaže što mi je, da mi kaže šta da napravim s rukom koja me BOLI!!!! I nakon još nekih pol sata prilazi mi dr.sc.med. koja je btw. cijelo vrijeme tamo šetkarala i govori...tko ste vi? A, da...da vidim slike...hmmmm...odite doma, hladni oblozi, dva-tri dana mirovanja i to je to...pa mislim stvarno...i za to sam proveo 3 i pol sata čameći čekajući...što nije u redu, nije u redu...jasno mije da su im plaće manje od onih koje bi oni željeli, da ih je manje nego što bi sami željeli da ih je, ali zar stvarno pacijenti moraju zbog toga ispaštati? da nas je netko barem ponudio čašom vode, ne bih ništa rekao...
Ali to sinoć bila je pjesma prema današnjem danu...
Lijen kakav jesam, želio sam da mi netko drugi napravi prijepis auta...u ri ima firma koja se specijalizirala za to i koja svoje usluge naplaćuje 122,00 kn...ok, nije bed...ali...moram ispuniti punomoć i ovjeriti je kod javnog bilježnika (što košta cca.50kn) i onda mi oni mogu pomoći...ma nebu mene niki jebal! Nedam državi niti kune, sam ću to napraviti! Kakva greška...Mup..."preljubazna" djelatnica zaprima mi papire, nešto škraba i govori...na Općinu platit porez...dobro...na Općini me šalje da prvo napravim procjenu na Tehničkom...još uvijek miran, odlazim...na tehničkom prvo plati, dobi papire i odi natrag na Općinu...platim porez i opet se vraćam na Tehnički...sad je neka druga "preljubazna" teta na šalteru...ono što me je izbacilo iz takta je to da svakih 30sec ispuhuje svoju surlu (i to se uopće ne trudi barem okrenuti na drugu stranu), onakva sva stara, ružna, šmrkava i crvena nosa ona radi ispred mene (iza pulta) na šalteru...pa jebem mu mater, nisam došao ovamo po gripu,već na prijepis!!! 200kn, molim...Molim???? Za što? Za nove maramice možda? Ne, za prometnu i knjižicu vozila...Pa u staroj prometnoj i knjižici vozila imate mjesta za barem još jednog novog vlasnika upisati! Zašto ja sad moram plačati 200 jebenih kuna?!?!?! Pa znate, imamo novi software...Da, i...jeli to moj problem??? Jebem vam mater socijalističku! (to joj nisam rekao)...i onda opet na MUP...škrab,škrab...ajde sad ponovno na tehnički...pa mislim stvarno...cijeli dan čekanja u redovima, nerviranja, šugavih smrdljivih baba na šalterima...opet moram natrag na tehnički po pečat o ispravnosti vozila...pa mislim stvarno...da su oni meni na tehničkom kontrolirali ispravnost vozila, nebih ništa rekao...samo su mi udarili pečat...i ja sam zbog tog pečata koji sam mogao dobiti i na MUPu, morao se voziti natrag na tehnički, čekati u redu i opet se nervirati...pa mislim stvarno...i da, morao sam platiti kaznu jer nisam bio vezan i pričao sam na telefon! PA MISLIM STVARNO!!!!

Pametovanje (12) - Na guz papir - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovu besplatnu scriptu mozete pronaci kod
webmajstora

Opis bloga

  • Ovo sam ja...u svoj svojoj nesavršenosti....neka pati koga smeta....JA SAM PRVAK SVIJETA!!!!:-)


    Counter, counter...who's got the most visited blog in the world?
    You....not...:)
Free Web Counter
Free Hit Counter

Links

My ICQ

  • 329-917-675



Misli....

  • "Odsada, moja će duša biti u svemu što sam upoznala na ovome svijetu: ja sam dolina, planine oko nje, Grad, ljudi koji hodaju njegovim ulicama. Ja sam njegovi ranjenici i njegovi prosjaci, njegovi vojnici i svećenici, trgovci, velikodostojnici, ja sam tlo kojim kročiš i izvor koji taži žeđ svakome..."




    "Kad štogod stvarno poželiš, cijeli svijet se uroti da to i ostvariš..."




    "Wellcome 2 d desert of d real..."




    "Kada sjedim pred vratima neke krčme
    ja, Ištar, božica,
    ja sam prostitutka, majka, supruga, božanstvo.
    Ono sam što nazivate Životom
    Premda vi to nazivate Smrću
    Ono sam što nazivate Zakonom
    Premda vi to nazivate Marginalnim.
    Ja sam ono što tražite
    I ono što ste pronašli.
    Ja sam ono što ste rasuli
    I sada skupljate kao moje krhotine."




    "Some kinde of magic you never should mass with...some kinde of people you never undressed with..."




    "Dobra djela nisu samo čuda...ništa lijepo nije samo san..."




    "Postoji teorija koja tvrdi da bi, kada bi itko ikad otkrio čemu svemir služi i zašto je ovdje, svemir smjesta nestao, a zamijenilo bi ga nešto još bizarnije i neobjašnjivije...postoji još jedna teorija koja tvrdi da se to već dogodilo..."




    "Nema ništa loše u razmišljanju o tome što učiniti...sve dok ne dođe trenutak da učiniš ono za što si rođen..."




    "Ne pokušavaj svinuti žlicu....to je nemoguće...jednostavno probaj shvatiti neminovno...da žlice niti nema...."




    "Ovo je mali korak za Hrvate, ali veliki za Dalmatince..."




    "U životu su dvije stvari važne...ljubav i prijateljstvo...tko dostigne obje, postigao je savršenstvo..."




    "Svijet ima smisla samo ako imamo s kime podijeliti svoje osjećaje..."




    "Ljubav je stvar za dvoje, gdje malom greškom nastaje troje...."




    "Za svako rješenje, žena ima problem..."




    "Niti jedno dobro dijelo ne prođe nekažnjeno..."




    "Put do pakla popločen je dobrim namjerama..."




    "...trough the lies, you were the truth..."




    "Moje ljubavi umiru čak i prije nego se rode! Najvažnije susrete dogovore duše čak i prije nego se tijela ugledaju..."




    "Put do ženskog srca vodi preko neočekivanog poklona u neočekivano vrijeme..."




    "Ponekad si pas....a ponekad hidrant..."




    "Jednog čemo se dana probuditi izumrli..."




    "Ako želiš druge učiniti sretnima...vježbaj suosjećanje..."




    "Tko ne može živjeti u zajednici ili je čak ne treba, jer je sam sebi dovoljan, taj nije član države, i prema tome je ili zvijer ili Bog.»




    "Prije nego kreneš, razmisli o posljedicama..."




    "Prelud da bi živio...prerijedak da bi umro..."





    "Čovjek je autonomni zakonodavac sveg ljudskog djelovanja. U tom samoodređenju i samoodgovornosti temelji se njegovo dostojanstvo i veličina ličnosti.!"




    "Laganje voljenima, smatram izrazom ljubavi..."




    Velika izjava malog čovjeka..."Nemože me niti jedna žena zadovoljiti, kao što mogu samog sebe..."...i kao potvrda intelektualne inferiornosti..."Nazvali su pizzu po meni...SELJAČKA!"...nisu pogriješili...:)




    "Sretan sam kao malo djete u tvornici čokolade + pogon gdje se igračke rade..."




    "Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna što jesi..."




    "Dok je govorio istinu, istodobno je lagao u kameru...savršeno..."




    "Život je putovanje praštanja..."




    "Ne vjeruj nitkome tko nezna kada ga se vrijeđa..."




    "Jučer je samo današnje sjećanje, a sutra današnji san..."




    "Najbolje u čovjekovom životu su njegova mala, bezimena, nezapamčena djela dobrote i ljubavi..."




    "Ne odobravam to što govoriš...ali do smrti ću braniti tvoje pravo da to kažeš..."




    "We hold this truth to be self evidence...that all man are created equally..."




    "S osmijehom započni svaki dan i prebrodi sve brige..."




    "Ništa nije žalosnije od starca opterećenog godinama, koji osim svoje starosti, nema drugog dokaza da je zivio. ..."




    "Baby, you're the right kinde of wrong for me..."




    "This kinde of certainty one can feell ones in a life time..."




    "Muškarac nipošto ne želi biti prijatelj neke žene, ako može biti njen ljubavnik. ..."




    "Sa ženama i neobrazovanim ljudima je najteže izaći na kraj. Kada ste intimni s njima, oni postaju drski, a kada ih ignorirate oni se uvrijede. ..."




    "Istina počinje u lažima..."




    "Sve dok čovjek ne bude sposoban da se oslobodi pohlepe i zemaljskih želja, ostat će uhvaćen u beskrajni krug ponovnih rađanja..."




    "Pazi što poželiš...moglo bi ti se i ostvariti..."




    "Nikada si nemoj dozvoliti da se zaljubiš u mene...netko će na kraju patiti, a to neću biti ja...."