Tebi koja si se preselila u Nebo svetih žena

četvrtak , 14.04.2016.

29. 11. 1964. - 14.04.2014.


NE BUDI ME ANĐELE

ostarila je moja tuga dok me budiš mali
prozirni anđeo plače mi kraj obraza
ne plači anđele blatna ti korita suze broje
i ne budi me u svitanja jer sam umorna
kao i ti nekad čemu se navraćati
u ovaj stub od krvi ne plači anđele
jedino tugu mi prosvijetli da me nešto obasja
kada ti se suze u blatnom koritu otope

Helena Roguljić Visković (1964 - 2014)

http://www.zadarskilist.hr/clanci/17042014/helena-roguljic-viskovic-preselila-u-nebo-svetih-zena


Nedostaješ...jednako jako kao i prvih dana, broj tvog mobitela nisam izbrisala.. pokušala sam jednom nazvati te, misleći, možda ipak.. no javio se glas koji je ponavljao: "Birali ste broj koji se ne koristi."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.