Snjeguljica

četvrtak, 12.04.2012.

Moji make-up noviteti

U prethodnim sam postovima dosta toga rekla o raznim tehnikama šminkanja i bojama sjenila, priložila sam i kratke tutorijale, a danas radim svoju prvu recenziju. Radi se o mojoj novoj paleti sjenila marke Claire's.

Prije svog dolaska u Veliku Britaniju nikada nisam čula za ova j brand jer ga kod nas nema, kao ni u našem dijelu Europe, no čini se da je popularan u Velikoj Britaniji i Americi. Oni ne proizvode samo kozmetiku; u njihovim dućanima mogu se naći različite stvari, poput otkačenih torbica, nakita, umetaka za kosu i drugih dodataka, a meni se ti dućani sviđaju zato što tamo mogu naći mnoštvo goth dodataka, tipa rukavice, torbe, ogrlice, novčanike i sl. Svaki put kad se nađem u blizini redovito nešto klupim, jer su im cijene vrlo povoljne, a artikli prekrasni i vrlo kvalitetni.

Prilikom svoje prve kupovine već sam bila iznenađena jer sam za samo jedan artikal dobila povlasticu da besplatno izaberem još 4 proizvoda iz iste kolekcije, čemu se nipošto nisam nadala jer takvo nešto u Hrvatskoj nikada nisam doživjela. No, o tome ću nešto reći poslije, a sada ću se osvrnuti na svoju posljednju kupovinu koju sam obavila tamo prije 4 dana.

Budući da svako malo imaju novih kozmetičkih stvari u ponudi mom budnom oku to ni ovaj put nije promaklo. Cijene su vrlo pristupačne i za one koji ne žele izdvajati previše novca za kozmetiku i kojima top kvaliteta nije toliko važna ovo mjesto je i više nego super. Ja ne mogu reći da mi kvaliteta nije važna, no o tome odlučujem tek nakon što isprobam neki proizvod jer i jeftiniji proizvodi mogu imati dobru kvalitetu (kao što su npr. Essence i Catrice, pogotovo ako se radi o tuševima i olovkama za oči). Jednako tako, odlučila sam isprobati i ovaj proizvod.

Budući da bih se uskoro mogla početi profesionalno baviti šminkanjem odlučila sam nabaviti paletu sjenila od mnogo boja. S Amazona sam već namjeravala naručiti Coastal Scents ili 120 Palette, kako bih se mogla igrati bojama i kreirati različite lookove. No ipak, svaki put bih odustala od kupnje jer bi me mučilo sljedeće pitanje: Što ako nađem neki drugi, bolje plaćeni posao, i nakraju se uopće ne budem bavila makeup-om? Bilo bi šteta da nešto takvo skuplja prašinu na polici ili da stoji netaknuto, jer ja već sada imam toliko šminke da ne znam kud ću s njom, čak sam je počela i poklanjati. Glupo mi je gomilati šminku koju neću stići iskoristiti ni za 30 godina i kojoj će samo proći rok trajanja (okay, sjenila mogu trajati jaaaaaako dugo, no glupo je da mi šminka koju ne koristim bespotrebno zauzima prostor).

I tako sam nabasala na ovu paletu od 48 boja unutra. Istina, ima manje boja od gore spomenutih, no sadrži sve boje koje su potrebne u šminkanju – od neutralnih do najdramatičnijih crnih. Mislim da bi svatko s njom bio zadovoljan. Najviše me oduševila cijena – 9 funti, što je jako malo za jednu paletu sjenila. Kod nje mi se sviđa i to što su sedefaste i mat nijanse podjednako zastupljene, što smatram izrazito važnim u šminkanju, jer ih često kombiniram, budući da ne volim da je look previše mat ili pak previše sedefast.

Evo kako paleta izgleda:

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11


A sada da vidimo je li ova paleta opravdala moja očekivanja.

Najprije moram napomenuti da nisam imala prevelika očekivanja – budimo realni, cijena je dosta niska i ne možemo očekivati top kvalitetu. No, ugodno sam se iznenadila. Kvaliteta sjenila bi bila slična Essence, ili čak još bolja. Na ljestvici od 1 do 5 imala bi 3+, što je sasvim solidna kvaliteta. Kod sjenila mi se sviđa to što nisu poput krede i što se lako blendaju. Nisam još stigla isprobati sve boje, no isprobala sam sljedeće: neutralne bež nijanse, te ljubičaste i crvene nijanse. Nanijela sam ih kistom preko MAC primera i imale su izvrstan učinak. Kod prvih nijansi uopće nije bilo moguće uočiti da su ta sjenila niže kvalitete jer su tako lijepo sjela na kapak i tako se lijepo izblendala da uopće nisam vidjela razliku između njih i Max Factora, koji je po kvaliteti (i cijeni) znatno superiorniji.

Najviše su me oduševila crvena sjenila jer su mi djelovala nekako najmasnije, a s primerom su trajale nekih 8 sati (možda bi bile trajale i duže da nisam morala zbog odlaska na spavanje skinuti šminku), bez da se tekstura promijenila. Imala su vrlo lijepi baršunasti odsjaj.

Sjenila su dobro pigmentirana, pogotovo tamna sjenila, što je meni jako važno. Imaju doduše jednu manu, a to je da se malo truse, no ne jako, pa se višak lako da ukloniti , no ipak, sjetimo se da je to jeftina paleta pa ne možemo ni očekivati da svaki aspekt bude besprijekoran. Osim toga, nakon kupnje sam pročitala neke recenzije na internetu i pogledala neke na YouTubeu i Claire's kozmetika je dobila dosta dobre kritike.

To sum up: Nije mi nimalo žao što sam kupila ovu paletu. Boje su lijepe, da ih se vrlo lijepo kombinirati i nije ih teško blendati i definitivno će biti i više nego dobre za moje buduće eksperimente. Ako kojim slučajem budem morala nabaviti profesionalnu paletu sjenila ovu ću rado nekomu pokloniti.

No tu nije kraj. Kupila sam još jednu paletu, no ta je poklon za moju sestru. Nju nisam isprobala jer nisam htjela uklanjati zaštitnu foliju kako bi sestri stigla u Hrvatsku hermetički zatvorena.

Ova paleta je došla u prekrasnom pakovanju u obliku knjige (ili spomenara) šarenih korica, koja se potom otvori i onda nastupa iznenađenje.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11

U prvom dijelu se nalaze dva spužvasta aplikatora na dugoj drški (što olakšava nanošenje sjenila), dva tanka kistića za ruž i jedna četkica za rumenilo, zajedno s malim zrcalom koje se nalazi poviše alata.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11


Drugi, središnji dio, se sastoji od 20 sjenila veselih boja i tri nijanse rumenila, za svijetlu, normalnu i tamnu put.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11


Treći, najzanimljiviji dio, sačinjava 16 „nude“ nijansi sjenila, pogodnih za svakodnevni look, 4 ruža, jednoj sjajila i jedne male maskare.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11

Ova je paleta zgodna jer se pomoću nje mogu napraviti i lagani svakodnevni lookovi, kao i oni otkačeni u živim bojama, koji se inače nose u proljeće.

Kao što sam već spomenula za svoju prvu kupnju sam na poklon dobila joše neke artikle. Neke od njh sam odlučila pokloniti, a neke sam zadržala.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11

Ova sjenila sam odlučiti pokloniti prijateljici i već sutra ih šaljem u Hrvatsku. Mislim da ih ne trebam puno ni opisivati , već same slike govore dovoljno, a kad sam slike objavila na Facebooku prijateljica je i sama rekla da joj se sviđaju, što je mene učinilo još sretnijom. Ja sam isprobala samo ovo od pet boja u jednom od svojih tutorijala, a look napravljen pomoću ovih sjenila je bio bajkovit te je izdržao cijeli dan. Drugo nisam isprobala, no isprobala sam ga na prstima da vidim koliko je dobro pigmentiran i rezultati su zadovoljavajući.


Ono što je mene oduševilo prilikom prve kupovine su ovi tuševi za oči.

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11


Sastoje se od mat i gliter tuša, svaki dolazi u tri boje, a mene su najviše privukli crni i crveni gliter, koji mi trebaju da upotpunim svoje gotičke lookove (iako nisam ljubitelj glitera). Za 5 funti kvaliteta je i više nego dobra: lako se nanose, imaju intenzitet, a traju cijeli dan.


I za kraj, mali set kistova

Image Hosted by ImageShack.us
By morbidia86 at 2012-04-11


Sastoji se od velikog kista za rumenilo dva kista za nanošenje sjenila, jednog kosog kista za nanošenje tuša u kremi i jednog spužvastog aplikatora koji klasično dolazi u svakom setu. Kistovi za sjenilo nisu, naravno, top kvalitete, više su sintetički, no i s njima se lako da nanijeti sjenilo. Najbolji je ovaj kist za rumenilo jer stvarno prvoklasno obavlja svoj posao. Ovaj set je također poklon za moju seku.


Uz ove proizvode na dar sam dobila (tj. izabrala) i set sjajila za usne, no o njima neću govoriti zato što im je kvaliteta zbilja loša ako se nanose sama. No, ako se nanesu preko ruža efekt je puno bolji. Dolaze u 6 različitih nijansi, od čega su 3 pogodne za dan, a 3 su bolje za noćne lookove.


Eto, toliko za sada od mene, a u sljedećem postu radim jedan ružičasti proljetni look koji sam obećala prije par tjedana.

Lijep pozdrav!

Snjeguljica


12.04.2012. u 00:16 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2012  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (12)
Veljača 2012 (1)

Opis bloga

Ovaj blog se bavi svačim pomalo, dakle, nema neke određene koncepcije niti teme, no na njemu ću uglavnom govoriti o gotičkoj subkulturi (budući da i ja u nju spadam). No budući da sam i veliki bjutiholičar ili makeup junkie, vidjet ćete i neke moje makeup tutoriale te recenzije proizvoda (makeup i njega kose) i još neke zanimljivosti za koje budem smatrala da ih ne bi bilo loše podijeliti s vama.

Linkovi

http://www.youtube.com/user/snowwhitebeautyful

http://www.myspace.com/571678661