schpekec

petak, 24.11.2006.

USA trip uvod

Samo da uvodno napišem nešto o likovima u cijeloj toj priči...
Igor, moj brat, je bio u Americi od lipnja 2006. Radio je u kampu s klincima, nakon čega se kasnije, kad smo mi došli u USA, našao s nama. Pod 'mi' mislim na...

Ivanu – Igorova cura i totalni pain in the ass...naravno...to ja od milja!rolleyes
Juru – Njihov frend s faxa, škole i sl., polumilijunaš greedy i frik za glazbu, filmove i sve ne/potrebne činjenice vezane uz život! thumbup
Ja – najmlađa i to još tam preko 'under aged'! Priljepak di god stignem bit! heh

Zajedno smo planirali proputovati Ameriku od istoka do zapada, al smo skužili da je to nemoguće! Zato smo se orijentirali samo na istok, budući da je Igor radio u kampu blizu Bostona. Odredišta su nam bila :
1st stop – NY
2nd stop – Boston
3rd stop – Chicago
4th stop – Philadelphia
...i opet NY.
U NY smo prvih tjedan dana bili smješteni kod Igorove i Jurine frendice s faxa Mirne, koja je tamo sa sestrom Sandom iznajmila stan na mjesec dana (Queens).
- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>