schpekec

petak, 18.11.2005.

Back again/fuj "mlijeko"

Da se i ja vratim iz mrtvih! Ova godina bila ok...upisala se na fax i to Grafički, prijemni su bili dosta lagani ali Bože moj što sam proživjela prije upisa...
Ja vam dragi moji prije upisa otišla na more. Kao ono...najgore je prošlo pa se dem ja s frendicama zezat na Krk preko vikenda. Taj vikend se u biti pretvorio u produženi viken i ja skoro zakasnila na upis! Malo falilo...kojih pol sata! hehe
Ljeto...cool, al doslovno. Bura je puhala...gadura jedna! Al dobro ajd, moj skroz-savršeno-građen-imam-ženu-i-dijete-i-k-tome-30.-godina konobar je i dalje bio zgodan!
Bila na Franz Ferdinandu u Budimpešti!!! Bilo zaaaakooon! Osim što je neki tip pao na mene i skoro mi slomio nos u sred koncerta.
Mislim...nije. ;)
Na putu u budapest sam išla sama...SAMA...prvi put...PRVI PUT...s pijanim Ircima i ludim balerinama. U kupeu se također našao i samozatajni zagrebački ne-skidam-slušalice-s-ušiju dečko i vrlo tihi ali slatki Francuz.
Kad sam već kod Francuza...jel vidite vi što se to na ovom svijetu događa!? Pa dobro ak im Francuska nije po volji koji su onda k""%& ovi imigranti dolazili? I kaj si ovi oriđiđi Francuzi briju? Štaje....??? Ne volimo bit kozmopolitska država..a? Bahata stvorenja...stil...francuski jezik je prelijep! I Pariz...i dečki...
Pričat ću vam šta mi se još događa as I go along, al uglavnom dopisujem se s Jeffom, možda odem tam next godine iiii....
e da! "mlijeko" mi je odvratna riječ u zadnje vrijeme. Ne zbog napitka (koji volim) nego ono kak ljudi to književno izgovaraju naglašavajući to prokleto "i" !!!
- 19:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>