schpekec

subota, 12.02.2005.

Home sweet home!

Ljudi moji! Zadnjih par dana sam bila u bolnici...Išla ja vadit mandule. Znate one priče...super ti je to, nemaš više problema s upalama grla, nije to ništa, bla bla bla. E pa tko god da je to izmislio...he's full of shit! Mislim da me na tu operaciju (osim doktora i staraca) najviše potakla informacija o fenomenu zvanom Sladoled. Al' znate šta ću vam ja reć'! Bolje jesti sladoled zdrav nego uz bolove, i to kakve bolove! Svi koji su bili u mojim shuzama, a koji to nisu obavili kao klinci pa se apsolutno više ničeg ne sjećaju, znaju o čemu pričam.
A što se tiče bolnice...koja je to dosada!!! Išla sam spavat u 20:00 pa iz toga možete sve zaključiti. Još sam se nadala nekom zgodnom cimeru u bolničkoj sobi br 12 ili bar nekom kolko-tolko slatkom doktoru pa da me ujutro na viziti ima šta probuditi, ali neeeeee... Ja morala dobit neku staru babu koja je mislila da mi je buraz muž, a tata stariji brat. Dobro da si nije zabrijala da mi je mama kćer! Sve u svemu, I'm home now, ali još uvijek bol boli! Ali zato je tu Lekadol! Namjerno protestiram protiv Voltarena, ni ja ne znam zašto, al to mi je sranje prejako, a i nije dobro za želudac! Idem po svoje droge pa na spavanje. Booook!
- 00:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>