smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

petak, 24.06.2011.

neplanirano ali ugodno :)

Trebao je ovo biti.... produženi vikend na moru..... trebao je.... zamisao je bila takva, no, ponekad nejde sve kako smo htjeli, zamislili...
Kako je ovo bio jedini izgledni trenutak da se ovo ljeto uputim malo prema plavom Jadranu a da ostanem dulje od jednoga dana, tako sam sve snage usmjerio na to da danas ne moram, barem fizički, biti na poslu... druga opcija je, naravno, ranč ... gdje bi, bez obzira na nedostatak mora i kupanja, napunio baterije i bio koristan svome tijelu.... no...nono
U ponedjeljak, konačno, definiramo da ja neću dežurati već „mama“ a je nam izbor...ili ona ili ja...... a kako smo oboje „đentlmeni“, ona pušta mene, ja nju ... morao je neko „presuditi“..a to je bila igra „par nepar“....oduvijek sam se volio igrati... dakle, iako totalno iznenađen, u glavi sam počeo razmišljati... hm, bit će gužve na cesti, vruće je, ko će taj put izdržati, nije li bolje da odem do ranča... i dok sam se tako dvoumio prekinuo me telefonski poziv „stari, ukočena sam.....“ eek
Tako je započeo moj prvi dio produženog vikenda.... frendica, spominjao sam je ovdje, koja je uvijek uz mene kad je najpotrebnije, koja je moje rame ali i stup u nekim situacijama, savjetnik ali i veliki kritičar, ostala je ukočena i sama. Mama joj je izvan grada i planira hitan povratak, ali do tada....
Stigao sam poslije posla i imao što vidjeti... naravno, srećom da imamo ključeve od stana (međusobno) jer ne znam kako bi mi otvorila vrata.... doveli ili bolje rečeno, donijeli su je s posla....naravno da sam se prvo dobro našalio na njen račun jer baš ona, uvijek ima meni za reć da se ne pazim, zašto dižem teško, zašto ovako..... a sama, sama je propustila taj dio pažnje posvetiti sebi.... no, kada sam uz njen smijeh vidio i suze shvatio sam da opako boli.... organizirao sam injekcije, tabletice, i naravno, pokazao da i ja mogu nju njegovati kad zatreba a ne samo ona mene...pa zato postoje „braća“....iako ne rođena...ali braća po životu..... tek nakon nekog razgovora shvatio sam da nije stigla ni jesti u toku dana....a bila je večer..... brzo sam glavu zabio u frižider i složio papicu za okrjepu.... i, naravno, ostao prespavati.... navečer je njezina mama javila da nema šanse slijedeći dan stići jer...nema karata – pa da, produženi vikend, svi putuju.... vrlo oprezno i sa strahom me pitala za moje planove...a oni su bili jednostavni – u utorak moram na posao, ali, sve ću joj pripremiti na dohvat ruke...i ne, ne brinite... dok se vi ne pojavite ja ću biti uz malu.... ni dlaka joj s glave neće pasti, ništa joj neće faliti.....a vjerojatno ću joj i dosaditi....
I tako sam se, u utorak, poslije posla, ulogorio kod nje.... konačno smo našli vremena i za naše razgovore kojima uvijek neko želi „kumovati“.... a sada smo imali svoj mir.... doznao sam štošta i o nekim njenim dogodovštinama, ali i ona o mojim.... nazdravili smo čašom mineralne za moj posao.....i dobro raspravili o nekim životnim situacijama.... uvijek sam želio imati sestru ... i, ona je, ona je seka po mojoj mjeri – iako, moram priznati, njene kritike nekad ne mogu ni čut koliko su oštre...ali, ono što najviše cijenim i volim kod nje.... upravo je iskrenost i otvorenost... a s njom me je uvijek dovela do neke ceste .... zadnji hod i pad baš nije shvatila, ali, kao onu lutkicu, vratila me je ponovo na put.... život ide dalje.... i ide ... znam
Jučer je, navečer, stigla i mama ... a ne, neću reći konačno jer mi je baš odgovaralo nekome eksperimentalno kuhati, nekoga nasmijavati, ali i biti pri ruci u svakom trenutku.... i, bio sam presretan jutros, kada je, makar na par sekundi, makar i uz moju pomoć, sjela na krevet.... to...to je veliki napredak..... nakon „primopredaje“ naše „maze“ uputio sam se doma....
Kako mi se malo poremetio „radni ritam“ imam neke zaostatke i, odlučio sam, ostatak vikenda provesti doma.... jer, veza na ranču mi stalno puca a neke stvari, ma koliko još bio tu, moram odraditi....
Kako god bilo, ipak sam se malo odmorio.... od utorka nisam bio za kompom (to je dokaz da ipak nisam ovisnik ) – pa nepristojno je u gostima raditi...a i, imao sam druge, ozbiljnije, zadatke – iako, moram priznati, mala je puno bolji bolesnik od mene..... nije uopće zahtjevna, naprotiv....
Možda neobično proveden dio produženog vikenda...ali meni je donio neko smirenje koje mi je trebalo, razgovor sa bliskom osobom pred kojom, sve i da hoću nešto sakriti, ne mogu...jer...čita me kao otvorenu knjigu.... pomalo otvorenih očiju iako nejasnih zaključaka (tako uvijek završimo ozbiljne razgovore) idem u susret novom danu...., iznutra povrijeđen, ali.... izvana nasmijan..... život uči...a Smotani nikad da nauči....ali, neke lekcije, iskreno, više niti ne želim učiti..... pa nisam jedini koji je preskako gradivo u životu....a doista, doista nisam više spreman na sebi okušati se nekim „životnim lekcijama“...

A tebi draga Ea želim brzi oporavak..... i da, uskoro, za posebnu prigodu, zaplešemo i mi ( ma i sa štapom ak treba...) a na more....pa stignemo sretan




- 19:30 - Komentari (38) - Isprintaj - #

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....