smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

srijeda, 24.11.2010.

jurnjava....

Danas je pao, konačno, dobar prijedlog... a da donesemo poljski krevet? Da malo tu protegnemo papke kad već doma ne stignemo? Da, histerija, ludilo se nastavlja... mislim da nisu toliko ni Državne službe imale prekovremenih slažući novi Proračun – ma, nekako mi se čini da za to i nije trebalo previše vremena, iako, siguran sam, bilo je puno kemijanja... ali, kako god, osjećamo se jako važnima – toliko rada..... a rezultati? ... mislim da je bolje da sad ne skačem pred rudo...polako, ima vremena za loše vijesti...nono
Kako se sjeverac pokazao a s njime i malo hladnije vrijeme – kao da se nekima i pamet smrzla – ali, ima i prednosti – čini mi se da se i moja pumpica malo smrzava i smiruje otkucaje...nadam se da se sad neće zaletiti u tom smjeru bez prestanka....
U cijeloj toj strci shvatio sam da doma fali podosta toga – od brašna, ulja, tunice, čokse, slatkiša..... pa sam jučer, usred najvećeg ludila ( da, prošlo je već radno vrijeme) odjurio u brzinsku nabavku.... i, naravno, nisam mogao odoliti a da opet ne uzmem ono kaj ne smijem.... mislim da, čim uhvatim vremena, slijedi grah s ričetom i brdom suhog mesa... njami, njami – iako, imam osjećaj da bu to tek za vikend....
I taman dok sam jurcao po Konzumu, zove kumica.... Kumeee.... jesi mi uzeo potvrdu? Dakle, taj mali vrag će me izluditi... davi me od prošlog tjedna, nekoliko puta dnevno - treba otići u Crkvu gdje je krštena po potvrdu... jer, «uskoro» će biti Prva pričest..... i, iako su, naravno, kumovi rekli da će to oni obaviti, malena inzistira da će to njoj obaviti njen kum – pa nisam bez razloga kum.... ( a zapravo nisam a jesam joj kum) . i dok sam gurao kolica pokušao sam joj objasniti da ima vremena za potvrdu, ali i da će to tajo obaviti za koji dan..... pomalo nezadovoljna pitala me je « a di si ti? Kakva je to buka?» . kad sam joj rekao da sam u nabavci odmah je, kao iz topa izvalila – u Dugavama? Vidiš, da si digao potvrdu mogao si usput i donijeti ( dobro, nije baš jako usput..ali, tu je negdje) ... i taj čas me «razljutila».... nazvao sam cure i rekao da stižem za pol vure.... produžio sam u Crkvu po potvrdu ..pa ne bu mene mali ptič zezal...
Jutros opet, ranom zorom, dan se budi, a ja ludim.... auto mi opet nekaj cvili – nemam pojma kaj mu je, bio je kod doktora – ali, izgleda da ga nešto kronično muči – i to, samo dok se ne zagrije – a je razmažen..... čim sam došao na posao vidio sam smrknute face.... «kaj je?» ... «opet nema kave!» ovo već postaje pravilo – badave nam aparat kad je stalno prazan – čini mi se kao da nikome ( ovdje mislim na one koji su aparat postavili i na nama zarađuju) nije stalo do zarade.... dobro je, donio sam ja kavu... ima se.... i dok su cure mućkale kavu dočekalo me nekoliko mailova od kojih sam dobio još poneku sijedu.... ko mi kriv – kaj palim komp tak rano.... uz mrmljanje u bradu uzeo sam kavu i otišao na balkon.... već mi je mozak sto na sat radio ... bolje da se malo rashladim.... oko pauze odletio sam do malog vražička – dakle, veselju nije bilo kraja – štreberica ima potvrdu i... «kume, znaš da ih je svega par donijelo potvrde? Bit ću među prvima!» aaaa..... štreberico ......da ne počnem «vikati» na nju, izljubio sam ju i odjurio natrag u firmu.... čak sam se brže vratio nego da sam išao jesti ... evo načina kako na poslu provesti dijetu... no, nisam bio gladan – čokolada, mandarine, bomboni.... napunili su žebeludac ali i dali onu snagu koja mi je trebala za niz okršaja koji je uslijedio... u jednom trenutku usijanje je bilo kao usred vulkana...... zagrizao sam jabuku samo da šutim, da ne kažem što ne bi trebao... .sjeo sam...a ruka je sama poletila olovci.....


Dani sve više noćima sliče
Dosta mi je lažne priče
Volio bih karte na stol staviti
I svojim životom se baviti

No, i život svoje rane ima
Ne znače mu nikakve rime
Tek hrabrost je karika koja fali
Sad je kasno lupati se po glavi

Znam, korake sam mnoge propustio
Na poslu svoju bol gušio
Al danas, danas bi htio situaciju drugu
Da i na poslu ne živim bol i tugu

No, sve se nekako pomiješalo
Život je karte zamiješao
Vremena za odluke sve je manje
Šanse za oporavak sve su tanje

Od koraka životnih, krivih
Nikako da se smirim
Sada novi nasrću na mene
Kako razbiti te teoreme

Taman kad pomislim – na putu sam pravom
Kao da u zid zabijem se glavom
I kao da uvijek taj zadnji korak fali
Od kojeg mi pomalo raste rog na glavi

A sad i noga počela je svoj ples novi
Ima li od terapija put bolji?
Znam, znam da bolji postoji put
Al moj je zadnji korak pomalo dug

Nikako da ga odradim do kraja
Kao da me uhvati paraliza prava
Dal životni, dal bilo koji tip
Kao da od koraka nastane bolan krik

Bespomoćni krik koji u noć odlazi
Krik od kojeg bol ne prolazi
Tek novo jutro što slijedi
Donijet će novi pramen sijedi.......

I tako, iz noći u svako jutro žurim
Umoran i jadan se budim
Kako pokrenuti korak taj
Kako zakoračiti u novi životni san?








Ma kako letili dani nekako je lakše pratiti ih uz osmijeh...sada br. 1750 rofl

- 21:00 - Komentari (32) - Isprintaj - #

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....