nedjelja, 01.06.2008.

Plašiš me

Komna - Bogatin .

Nema autoriteta bez povjerenja. Da nekoga slušam, moram mu vjerovati. Zbog straha, poštovanja ili nečeg drugog.

Inteligentni često budu neshvaćeni. Samo najinteligentniji mogu prenijeti svoja uzbuđenja manjima. Zapamtite si to.

'Tako' je riječ koja nadoknađuje hendikep pisanja - daje ton. Znači jako.
"To je tako užasno!" "Bilo je tako lijepo." "Dogodilo se tako puno toga"

Da nije SPOZNAJA smisao života?

Arhitektura je za ljude, ne za arhitekte.
Lingvisti jezik proučavaju, a ne propisuju.

Prvo su moje riječi jer se gnušam, druge moje kume koja to kaže s osmijehom.


Vi znate engleski, zar ne? Kako se na engleskom kaže 'suncobran'?


Plašiš me


"Osim vrućine građane je ošamutila i nova cijena benzina.
Vijesti NoveTv, 27.05.2008., 23:54"

"Nemamo vremena"

"Ne čujem ništa! Ne čujem"

"Bilo je lijepo kada si me držao.
- Naravno da sam te držao. Sudjelujemo u tome."

"Poginuo je
Cesta se napokon obnavlja."

"Nemoj da budem razočarana da moram doma.
- Ne...Na moj rođendan? Doma se ne ide do tvog rođendana!"

"Volim te"

"Plašiš me"

--
Suncobran u engleskom jeziku ne postoji.
Djevojka treba pažnju, a ne zavođenje putem ignoriranja.
"Sve je O.K., samo neka mene ne diraju." Homoseksualci neće skočiti preko stola.
"Fetiši su skupi, zato ih ja nemam."
"Najbolji, a ne savršeni."
--

Depresija je bolja od bezvoljnosti, tuga od tjeskobe, mržnja od ignoriranja.

--

U zadnje vrijeme nevjerojatno! - ali dobre knjige čitam, na dobre nailazim. Preporučam:

Murakami: Norveška šuma
-II- : Moj slatki Sputnik
Pessoa: Stoički odgoj
Pamuk: Zovem se Crvena.

Još jednu ću za sada ostaviti sebi. Prvo moram vidjeti hoće li mi biti najdraža. Ispred Orkanskih visova.

- 10:01 - Komentari (105) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle