srijeda, 31.10.2007.

Sretna

U subotu ujutro sam bila na danima Orisa. Predavanja o arhitekturi u Lisinskom. Bilo je predobro, naravno. Jedan od predavača je bio i moj profesor projektiranja. Izvrstan. Vratila sam se navečer i zaspala.
U nedjelju u osam sati ujutro sam počela raditi program koji je trebalo napraviti do sutradan. Radila sam ga dvadeset četiri sata. Gotovo bez prestanka. Crtanje od osam ujutro do osam ujutro, bez hrane i odmora. I maketa izabranog rješenja.
Ni drugi nisu spavali tu noć (Neka cura je rekla da je spavala šest sati. Onak curo, nemoj lagat.). U osam u ponedjeljak sam dakle završila i otišla na faks. Prvo tri sata crtanja. Nije bed. (Stvarno nije bed, dapače, tak se ufuraš da je zabavno, pogotovo ako je crtanje rukom, a ne najtanjim rapidogrofom. Najtanji je jer je najtanji najfancy.) Onda tri sata projektiranja koji su se produžili sat i pol. Bilo je predobro. Zadovoljan profesor :))) nije često zadovoljan, dapače. Zatim engleski sat i pol. Kad sam se spuštala stepenicama s četvrtog kata sam se skoro onesvjestila s velikim kovčegom za mape, dvije kutije za makete i ruksakom. Više nisam imala koordinaciju.
Utorak je bio mirniji. Izvadila sam međunarodnu iskaznicu jer idem u Veneciju na bijenale :))) s kolegicom (Obrazujemo se :D). Jele smo u SCu. Skoro smo se ispovraćale jer kada tri dana ne jedeš nije pametno jesti odmah normalno, čini mi se.
Suzdžale smo se od povraćanja.

Noćas opet neću spavati, upravo sam završila s Photoshopom i PowerPointom za primjenu računala i sada idem projektirati, opet. Ovo je samo mali predah. Ne znam koliko je pametno to što sam ga uzela. Valjda je. Nadam se. Nije trinaest minuta puno.

--
Je li gore biti bez ruke ili bez noge?
Bez ruke. *širi ruke* Trebaju ti ruke za sve što radiš. Ne krećemo se baš toliko.

Najšokantnija stvar, trenutak ili činjenica?

*pokriva se jaknom i grije se*
Sad vidim koliko mi je život isprazan i nezanimljiv.
Kad sam dobio poruku "I ja volim tebe" umjesto "I ja tebe volim". Mislim, šokantno mi je i vidjet kak netko na cesti pregazi čovjeka. Mislim, ništa osobito.


Geometrijsko tijelo i geometrijski lik?

//..Sfera je tijelo.?.//
Ali opet, kakvo je to tijelo koje ima dvije dimenzije. Prije bih rekao da je prostor zakrivljen. Zakrivljena dvodimenzionalnost.
Iako je kugla savršena, odabirem kocku. Krug mi je malo jadan pa se dvoumim između kvadrata i ... Jednakostraničan trokut.
U osnovnoj sam se kupao s kuglama.
Vjerojatno su u smeću.


Najgora ljudska navika?
Ruganje drugim. Od svega najviše utječe na druge. Svatko sa sobom ima pravo radit što hoće.

Najveća ljudska vrlina?
Misao.

Tange ili gaće?
Muške ili ženske?
*nije potrebno stavljat odgovor*

Hvala.
Pričinjalo mi je zadovoljstvo.
Pričinjalo?
Šta nikad nisi čula da to netko govori?
Ne.
Pa kad nitko tak ne govori.

--
Nisam nikad u životu probao sok od kruške.
To sam htio reći čim sam ga vidio.

Hoćeš sok?
Ne, ne.
Nekak mi je nezamislivo da netko jede kruške.

- 04:04 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle