nedjelja, 21.10.2007.

Kimi!!!

Kimi Raikkonen

Celia: „Reci mi nešto prosto. O, Ross! Reci mi nešto prosto!“
Ross:“..um....vulva“
:D Prvi humor je iz prošlog vremena, ali Prijatelji su veliki.

Nestare osobe koje boluju od teške bolesti ljudi često nazivaju hrabrima i jakima.
One koji trpe njihove potrebe i nesreću ljudi uglavnom ne spominju. U najboljem slučaju kažu: „Nije ni njima lako.“
Ne mislim da su bolesni hrabri i jaki samo zato što trpe. Trpio bi svaki čovjek kada nema izlaza. (Samoubojstvo nije izlaz, ni ne pokušavajte uvjeriti me da su oni koji se očajnički grebu za život hrabriji.)
Hrabri su oni koji trpe sranja bolesnih.
(Ne možeš mi se žalit na bolest i mislit da si hrabro stvorenje. To je kukavički i bijedno. Nemoj svoj jad prenositi u mene, pogotovo opravdavati se njime. Nemoj se hvaliti njime stavljajući se u položaj žrtve. Nemoj ga, molim te, koristiti zato da budeš u centru pozornosti. Većina zna što znači biti bolestan.)

Hvala Šumarima iz Siska što su moje prijateljice i mene povezli svojim busom sa Sljemena. Na Sljemenu je bilo lijepo.

Kimi me tak razveselil, baš je pravi :D

- 21:48 - Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle