subota, 06.10.2007.

Ose jedu repove škorpionima. (Da.)

Konji

Kog zanima što volim, a što ne volim, nek pogleda po blogu na više mjesta. Ne želim sad pisat čega me sram. Napisat ću što me fascinira i što želim, to može. Hvala Tanja:

Pet stvari koje me fasciniraju:
* Ljudi kao prvo. Nisu stvari ali ljude strašno jako volim i mnogi mi prigovaraju zbog moje posvećenosti ljudima i moje velike ljubavi njima upućene. To se rijetko vidi. :)
* Kvantna fizika.
* Simetrične fizičke anomalije.
* Dosada, kako nešto može biti dosadno i kako, do vraga, nekom može biti dosadno?!
* Kamenje. Nije toliko fascinantno koliko bi mi trebalo. Svejedno, drago kamenje, grl. (Drago kao nešto voljeno.)

Pet stvari koje želim:
* Visoko obrazovanje naravno, sreću, zdravlje i sav taj shit.
* H olovku
* Neufert, Neufert: Arhitektonsko projektiranje, 2002. koje košta 500 kuna
* Dobit okladu za FIFA 2012. od strane Eugena
* Da Hamilton ne pobijedi.

- 16:16 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle