w Elou.... - ...One bright morning when my work is over I will fly away home... - Blog.hr

...One bright morning when my work is over I will fly away home...

01.12.2005., četvrtak

Elou....


Ovaj put nije Andrea nego Borna. Odlučil sam poduzeti nešto u vezi ovoga bloga zato jer ima jako nemarnu vlasnicu koja više ne želi pisati (sva sreća).... Evo, javljam se na brzinu zato jer smo trenutno na satu informatike, pa se nama baš vremena... Nevermind... Glavni razlog kaj se javljam je moja znatiželja... Prije 2-3 tjedna sam obrisal blog, pa sam u dilemi jer da radim novi ili.... Ono, fali mi malo te blogerske aktivnosti. So please, HELP ME! Eto, toliko od mene, Andrea bu se javila navečer (bar je tak rekla)...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ova slika je tu jer Andrea već davi sve po redu kak' bi to htela znati svirati (i imati naravno...)
Za one koji neznaju to su "tamovi"...

Ako ih netko prodaje please nek reče jer je ovaj njezin teror nehuman.....

Ajd, pozdrav........

- 18:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>