<marquee onMouseover="this.scrollAmount=3" onMouseout="this.scrollAmount=6"><strong>Upside Down</strong></marquee></font> - °°child of Wonder°° - Blog.hr Upside Down,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Upside Down,blog.dnevnik.hr/slytherinbitch" />

Outside Hogwarts

CUSTODIANS

Lav Dimitrij Malkowski
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan od štitinika Kraljica Elemenata. Iako je vampir, sve ove godine koliko je živ (a to je 377 godina) odupire se porivu pravih vampira, sisanju ljudske krvi. Žeđ taži lovom na životinje, uglavnom medvjede. Ima bijelu, tvrdu i hladnu kožu i crne oči koje postanu azurne kad je dobre volje. Može podnijeti miris ljudske kože i krvi. Danju, kad izađe na sunčevu svjetlost, koža mu svjetluca kao da je satkana od tisuću sićušnih dijamanata. Iako je vampir, on je moja tiha patnja. Potječe iz Rusije.

Alhir Blackdeath
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ima 18 godina i vrlo burnu prošlost iza sebe. Bio je: gladijator, ubojica, general, zaštitar, propalica i plemić. Potjeće iz ogromne plemićke obitelji Blackdeath, koja ja izumrla, a on je jedini ostao na životu. Bio je jedan od najboljih čarobnjaka na svijetu, ali je ostao bez moći, iako je sada opet polako vraća, ali još je dug put pred njim dok ne postane ono što je nekoć bio. Seli se posvuda po svijetu iako ima stan, dvorac i 24% Šupljeg Kotlića.
Bavi se pisanjem, čitatanjem i proučavanjem magijskih predmeta, veliki fan fantasya. Kao oružja koristi džepni nož, nešto malo eksplozivnih tekućina i dva posebna štapića: Dragonslayer i Hellangel. Radi za Red kao operativac, ali vodi i vlastite poslove. Za njim je raspisana tjeralica od nekoliko tisuća galeona. Svi preostali vampiri ga žele ubiti jer je slučajno ubio posljednjeg potomka Drakule i još par njihovih velikih Lordova. Kao posljednji pripadnik jedne plemićke kuće predstavlja mogućeg pretendanta na prijestolje Engleske. A nekoliko njih ga tamo i želi postaviti.

SMRTONOŠE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tim Fitzgerald
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj cijenjeni otac. Smrtonoša i blizak suradnik Gospodaru tame. Jago bogat, naravno. Ja sam njegova princeza. Učinio bi sve kako bi me zaštitio, pa makar to bilo i od Voldemorta. Ne želi da mi ona nanese zlo.

Marylinn Fitzgerald
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja majka. Voli me. I ona me pokušava zaštititi od toga da postanem smrtonoša. No, neće uspjeti. Ja ŽELIM postati smrtonoša i to i jesam!

Everythingish

Copyright © 2007. by Megan Nadia Fitzgerald
All rights reserved.



je pametnih ljudi na mom blog



Stavljeno 10.08.'07. u 20:23
Free Site Counter
Free Site Counter

Moj banner:
Image Hosted by ImageShack.us

Banner i avatar napravila:
Image Hosted by ImageShack.us



Which HP Kid Are You?




Get free graphics at BlingyBlob.com!


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


myspace layout

myspace layout


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog


Bigoo

Bigoo


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Levicorpus/Liberacorpus

Design by: Meg@n N@di@

The Crew

How many?:





Make an Online Now Count




SLYTHERIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Megan Nadia Fitzgerald
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To sam ja - Slytherinska kučka. Ali ne u prenesenom smislu nego doslovno. Ja sam zla i time se ponosim. Usto sam i čistokrvna. Roditelji su mi cijenjeni smrtonoše i vrlo bliski Voldemortu. Pratim njihove stope. U školi ponižavam i gnjavim sve koji me živciraju. Ima tu i par Slytherina, ali su to uglavnom cure. Ljubomorne su jer imam najzgodnijeg dečka u školi- Draca Malfoya. Najbolja frendica mi je Libby. Samo zato što me uvijek sluša u svemu i zla, kao ja. Imam zmija Nagini (dobila je ime po Voldemortovoj) Svi me dečki u Slytherinima obožavaju. A kako i ne bi... ;) Na šestoj sam godini.

Draco Malfoy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najslađi dečko u školi! I naravno, moj dečko. Obožava me. Napravi sve što poželim. Roditelji su mu smrtonoše (hvala Bogu!). Čistokrvan je i preeezgodan!! Ima Tamni Znamen na lijevoj podlektici. Uskoro ću ga i ja dobiti. Iako je to teško povjerovati, ja ga doista jako volim! Ima plavu kosu i sive oči. Mrzi Harryja Pottera i njegovu kompaniju (kao i ja, Libby te Zabini). Potajno uči crnu magiju koju jako voli. I mene podučava crnoj magiji, također. Moja godina.

Merope Agatha Riddle
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najnajnajnajbolja frendica!! Kći Lorda Voldemorta. Iako su ju odgajali Bellatrix Lestrange i Snape. Poznaje Draca oduvijek. Ona me i spojila s njim. Ima crnu kosu i plave oči. Obožava crnu boju. Otac joj se ponekad pojavljuje u snovima, a nekad i u školi. Voli nositi crne duge večernje haljine i marte. Pošto joj je majka bila Veela i ona je napola Veela. Ima crno-bijelu sovu Nissu i čisto bijelu mišicu Zoe Em. Na 6. godini je u Slytherinu pa se jako često družim s njom.

Blaise Zabini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drugi najslađi dečko u školi. Zaljubljen je u Merry. Najbolji prijatelj mu je Draco. I on je čistokrvan, samo što živi s mamom. Oca mu je ubio Alastor Moody davno prije. Mama mu je slavna po tome što se udavala 6 puta, a onda su joj muževi umrli misterioznom smrću i ostavili njoj svo nasljedstvo. Naravno da ih je ona ubijala. Ima psa vučjaka koji se zove Njofra. Moja je godina (Zabini, ne pas).

Alex i Nicky Slytherin
Image Hosted by ImageShack.us

To su oni, Slytherinski blizanci .Alex i Nicky Slytherin. Tek su na prvoj godini i tako su slatki. Ja ih obožavam. Tako su zabavni, od dragosti svi ih Slytherini zovu razredni klaunovi. Žive sa roditeljima i starijim bratom. Naj predmeti su im OOMS i Čarobni napitci. Čistokrvni su i rod Salazara Slytherina. Roditelji su im smrtonoše. Igraju metloboj, a tek su na prvoj godini(samo je rijetkima to uspjelo) i imaju zmiju Nagini (ime joj je isto kao i od Voldemortove zmije i kao od moje zmijice). Veoma su jaki.

Aquamarine Lily Riddle
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slytherinka, zabavna i druželjubiva osoba, ima dugu smeđu kosu i smeđe oci, čistokrvna je, pra pra unuka Lorda Voldemorta. Mnogo ju volim i odlična je prijateljica. Uvijek je tu kad mi zatreba pomoć.

Lujiza Soille Susanna Brown
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nova cura u Hogwartsu. Inače, za prijatelje Lujiza, za obitelj Soille, a za neprijatelje Susanna. Slytherin, peta godina. Ima dugu crnu kosu i prelijepe plave oči. Drska, bezobrazna i okrutna djevojka koja se u potpunosti posvetila izučavanju crne magije. Iako ima tek petnaest godina, poznaje mračne čarolije bolje nego mnogi odrasli čarobnjaci. Patronus joj je u obliku pauka, a bauk u obliku dementora. Nema deka, a nema ni previše prijatelja.


Libby McBeall
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
You were a loyal friend. We'll miss you.
R.I.P.

GRYFFINDOR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Elizabeth Carmen Beatrice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gryfindorka na šestoj godini. Svi je zovu Lizzie.
Druži se sa svima, ali ipak najviše sa Gryfindorima. Ima plavu kosu i plave oči. Svijetle je puti i vitka je. Živi u Irskoj na prekrasnom imanju. Potječe iz čistokrvne obitelji, ali njoj je svejedno. Nema dečka i uvijek je spremna na šalu. Stalna upada u nevolje jer voli kršiti pravila. Kućni joj je ljubimac sova Gia. Ima španjolske korijene.

Harry Potter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dječak-Koji-Je-Preživio. Tja... Ja ga zovem Dječak-Koji-Je-Zasrao-Hogwarts, ali dobro. Njega zna CIJELI čarobnjački svijet. Kreten jedan, skoro je ubio Gospodara tame. Majku mu... Ima kuštravu crnu kosu i zelene oči. Meni je odvratno ružan. Vječito visi s onom mutnjakušom Grangericom i izrodom Weasleyom. Čak i hoda s Weasleyicom. Ma idiot... Mrzi ga Draco, mrzim ga ja... Mrzi ga cije Slytherin-kompanija! (; 6. godina.

Hermiona Granger
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Odvratna, šugava, prljava mutnjakuša!!! Ufff, čim je slučajno dotaknem moram na kemijsko čišćenje da se ne bi zarazila. Štreberica teže vrste. Užasno me živcira. Vidi se NA KILOMETRE da se zaljubila u Wesleya. Baš su pravi par. Mutnjakuša i Izrod. 6. godina je.

Ron Weasley
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najrunije stvorenje na planeti. I najgluplje btw. Kreten teški. Glup k'o noć. Ugl., sviđa mu se mutnjakuša, ali neće priznat. I stalno se okolo žvaljeka s onom Lavender ili kako već. Svugdje ide s Harryjem i svuda ga prati. Mali potrčko, zove ga Draco. 6. godina.

Alexandra Rouge Gryffindor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na 5. je godini u Hogwartsu. Naravno, u Gryffindorima je. Jako voli svoje prijatelje i uvijek je dobre volje. Obožava metloboj,j ako ga dobro igra i ima smisla za humor. Odlična je učenica, a najdraži predmeti su joj Obrana i Napitci. Animagus je, pretvara se u malu mačku. Roditelje joj je ubio Voldemort, pa je ona zadnja živa Gryffindorka. Patronus joj je u obliku mačke. Druži se sa Harryem, Ronom i Hermionom.


RAWENCLAW
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Laura Helga Robins
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rawenclaw, 6. godina. Odlična je učenica, posebno dobra u Preobrazbi i OOMS. Ne njeguje rivalstvo prema Gryffindorima i drugim domovima što nije uobičajeno među ostalim Rawenclawima. Jednostavno nema vremena za to. Voli se šaliti i bacati uroke, zbog čega često nadrapa od strane McGonagallice. Jedinica je. Ima odličan smisao za humor koji je naslijedila od svoje majke. Ima korijene u Njemačkoj (s majčine strane).


HUFFLEPUFF
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Avril Monique Black
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
6. godina, Hufflepuff. Ima francuske korijene (s mamine strane). Svi joj kažu da je dobrica, ali kad ju netko iživcira zna biti opaka. Animagus je, pretvara se u cnu mačkicu. Druži se sa svima, od Slytherina do Gryffindora. Ali ipak preferira Rawenclawe jer, kaže, Gryffindori su prenapuhani a Slytherini preneprijateljski raspoloženi. Prefektica je i kapetanica Hufflepuffske metlobojske ekipe. Najbolji predmeti su joj Napitci i OOMS.



Koliko sam zla?


How evil are you?

nedjelja, 27.01.2008.

Upside Down

*Naopako

Prije ngo što pročitate post, obratite pažnju na ovo. Prvo, kao što vidite, promijenila sam sliku Megan Nadie. To je glumica Charlize Theron. Tko god me ima u svojoj priči neka promijeni sliku, lijepo molim. Drugo, zanemarite onaj post u kojem sam promijenila izgled. Tada nisam znala što ću napisati pa sam bezveze to našvrljala. Nisam se sjetila da će stalan izgled biti važan za daljnji razvoj priče. Treće, malo mijenjam način pisanja. Ovo više neće biti samo HPFF, nego i SFF. SFF je Sumrak Fan Fiction. Pročitala sam prvi dio trilogije spisateljice Stephenie Meyer i doslovno se zaljubila u njega. Sada čitam drugi dio, Mladi mjesec. Ako uhvatite vremena, pročitajte i vi ovu knjigu. Pregenijalna je. A sada post...



"T-ti..." rekla sam tihim, piskutavim glasićem koji nisam prepoznala kao svoj. Gledala sam u Avril, obješenih usta i razgoračenih očiju. To mora da je bilo komično, ali ni njoj ni meni nije bilo do smijeha. Avril je otvorila usta kao da će vrisnuti, ali ja sam brže reagirala.
"Silencio!" izvukla sam štapić i bacila čaroliju na nju. Ništa se nije čulo, hvala Bogu. Samo nam je još trebalo da nas netko čuje, po mogućnosti Sproutica, i nadrapali smo.
Kad se Avril nakon nekog vremena smirila i obećala mi (znakovima) da neće više pokušati vrištati, skinila sam čaroliju.
"Dobro. Koji je ovo vrag?!" pitala me hrapavim glasom. Ja sam, umjesto odgovora, skinula šal koji je skrivao moj vrat te povukla rukave pelerine. Na vratu i rukama još su se vidjeli ožiljci od one kupke u vili Malfoyevih. Avril je samo zanjihala glavom i pala na pod. Nije se onesvijestila, ali ovo je izgledalo još gore. Bila je bljeđa od krpe, a na licu joj se vidjela i najmanja žila. Izgledala je kao leš.
"Diži se, ideš natrag u svoju Društvenu." rekla sam joj, ali ona se nije ni pomakla. "Ajmo, Avril, da si se odmah digla!" pokušala sam zvučati strogo, no bezuspješno. Glas mi je lagano podrhtavao od prvobitnog šoka nakon spoznaje da nisam jedina kojoj se dogodila ˝nezgoda˝ s ožiljcima.
Pomakla sam ruku Avrilinu nogu, ali ona i dalje nije ragirala. Čuo se neki zvuk u puzadini.
"Sranje!" tiho sam rekla, brzo odmotala svoj šal i zamotala ga oko Avrilina vrata. Prekasno.
"Tko si ti?" pitala me neka cura čije ime nisam znala. Pogled joj je pao na moju pelerinu i na znak Slytherina. "Aah...Tako znači, Slytherinka. Što si to učinila Monique?!" zaprepašteno je vrisnula kad je vidjela polumrtvu Avril na podu. Nisam imala izbora.
"Confundus!" bacila sam kletvu na djevojku dok ova nije uspjela ni reagirati. "Našla si Avril kako izlazi iz kuhinje i otišle ste se prošetati. Sjele ste ispod hrasta i ona je zaspala. Nisi ju htjela buditi nego si ju, uz pomoć 'Mobilicorpusa', odnijela u njen krevet što ćeš sad i napraviti!" izmrmljala sam na brzinu i otrčala u perivoj da mogu na miru razmišljati.

****************************

Božićni praznici su prošli gotovo savršeno. Nisam ih provela u Hogwartsu, nego kod kuće sa svojim roditeljima i sestrom. Sve je bilo divno, pokloni, božićna večera, ponoćka, Nova godina... Samo da nisam cijelo vrijeme razmišljala o Avril i sebi, sve bi bilo savršeno.
Jučer smo došli u Hogwarts i ja sam odlučila istog trena otići k jednoj osobi koja bi mogla znati što mi se dešava. Osobi koja mi je, po odbojnosti, bila četvrta na popisu. Odmah iza Pottera, Mutnjakuše i Izroda. Odlučila sam otići k Dumbledoreu.

"Limunov šerbet." samouvjereno sam rekla vodorigi ispred kabineta. "Oh, svakako, draga." odgovorila mi je s podrugljivim osmijehom. "Sanjaj."
"Kisele kokice? Slatka lubenica? Gorke jabuke? Slana banana?" ponavljala sam bezuspješno. Na svaki moj promašeni pokušaj vodoriga se smijuljila i odmhivala glavom.
"Pa što je onda, kvragu? Prokuhane brokule?" već iznervirana ispalila sam prvo što mi je palo na pamet. Na moje čuđenje, vodoriga je skočila u stranu, otkrivajući kamene stepenice koje vode do vrata kabineta.
Vrata su bila malo otvorena i unutra se čulo meškoljenje i tihi razgovor. Naćulila sam uši ne bi li bolje čula, što se pokazalo ispravnim.
"Expecto patronum!" čula sam nečiji glas. To je bio Snape! Pa što će mu patronus?
"Još uvijek, Severuse?" upitao je dubok glas koji je pripadao Dumledoreu. Više nisam čula što se događalo unutra jer mi je pažnju privukao Snapeov patronus koji je elegantno hodao ispred mene. Patronus mu je bila srna. Taman kad sam se upitala zašto srna, čula sm korake s druge strane vrata. Brzo sam se sakrila iza jedne od vodoriga koje su stajale sa svake strane vrata Dumbledoreovog kabineta. Iz kabineta je izašao Snape, a ja sam pričekala nekoliko trenutaka prije negoli sam ušla.
Pokucala sam tri puta. "Naprijed." čuo se Dumledoreov glas koji je svučao umorno i nekako tužno. No, nisam imala vremena da analiziram njegov ton, nego sam samo ušla.
"Dobar dan, profesore." uljudno sam pozdravila, znajući da će mi bahatost u ovom trenutko samo odmoći.
"Ah, gđice Fitzgerald! Kakvo ugodno iznenađenje. Čime sam zaslužio ovaj posjet?" veselo je rekao.
"ja...Treba mi pomoć." nisam znala kako započeti, kako mu reći, što mu reći.
"Izvolite? Kao što znate, ja sam uvijek na raspolaganju." gledao me iznad okvira svojih naočala u obliku polumjeseca.
Nisam ništa rekla, samo sam nastavila zuriti u njegove rendgensko plave oči. One je moje zurenje shvati kao problem.
"Nešto nije u redu? Je li problem ozbiljan?" zabrinuto je pitao.
Ne skidajući pogled s njegovih očiju, polagano sam skinula maramu koja mi je bila oko vrata i pelerinu. Ispod pelerine sam imala bezjačku odjeću dugih rukava, pa sam rukave potegnula sve o laktova. Time sam mu oslobodila pogled na rane.
Njegove oči polagano su odlutale od mojih očiju prema mojim rukama. Nije htio pokazati nikakvu reakciju, ali sam zamijetila da su mu se oči blago raširile.
"˝Regina Elementorum˝(čitaj kako se piše)." tiho je rekao, očiju uprtih u moje podlaktice. Nakon nekoliko trenutaka, vratio je pogled na moje lice, preciznije, na moje oči.
"To na latinskom znači 'Kraljica Elemenata'." odgovorio je na moje nepostavljeno pitanje.
"Da, i kakve to ima veze sa mnom?" pitala sam ga. "Ne znam točno." skrušeno je priznao. "Pa, nagađajte." rekla sam mu, ne sluteći da ću čuti njegov najduži monolog u povijesti Hogwartsa.

Image Hosted by ImageShack.us



~ avada kedavra (21) ~ crucio ~ imperio ~

<< Arhiva >>