utorak, 03.05.2016.

Gospodar srca

241.

Ovog trenutka sposobni ste ostvariti globalne
promjene
koje će istodobno utjecati na vaš način
razmišljanja, osjećaje i ponašanje na mnogim
područjima vašega života. Kako? Jednostavnom
promjenom jednoga od pet elemenata glavnog
sustava.
Na primjer, umjesto da se samo uvjetujete za
drukčiji osjećaj o pitanju odbacivanja, mogli biste
prihvatiti novo globalno vjerovanje kao što je: "Ja
sam izvor svih svojih emocija. Nitko i ništa ne može
promijeniti moje osjećaje osim mene samoga.
Zateknem li se kako reagiram na nešto, sposoban sam
to u trenutku promijeniti." Uviđate li kako bi, ukoliko
svesrdno prihvatite to vjerovanje, ono uklonilo ne
samo strah od odbacivanja već i osjećaje gnjeva,
frustracije ili nesposobnosti? Tako iznenada
postajete gospodar svoje sudbine.

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Nikolina)





19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --