slovenka

utorak, 03.10.2006.

Život je (opet) lijep!

Ponovo sam među živima!dead

Razlog tome su, pretpostavljate, moji nalazi.Stigli su, jučer, tri tjedna nakon operacije i potpuno su uredni.Mogla sam, doduše, povući veze, pa da mi budu i puno ranije, ali jednostavno nisam htjela, jedan dio mene nije to želio znati. Nadala sam se i vjerovala najboljem, ali uvijek me grizao crv sumnje.

Ja, čiji tvrdi san ne mogu poremetiti ni topovi,svaku noć sam se budila i razmišljala o tome šta će sa mnom biti. To je, jednostavno, bilo jače od meneheadbang
Svoju dragu ginekologinju sam sanjala svaku noć...umrla je od smija kad sam joj to jučer rekla.

Tako se, nakon četiri mjeseca agonije, od onog prvog telefonskog poziva koji mi je promijenio život,sve opet vraća u normalu. A načekala sam se i pregleda i nalaza, pa opet pregleda, pa opet nalaza, pa operacija, pa opet nalazi...

Sve je dobro što se dobro svršinut

Kad sam jučer išla predignuti konačno otpusno pismo i pročitala ga, rasplakala sam se na licu mjesta.
-Šta Vam je, pa sve je u redu-govori mi medicinska sestra u kancelariji.
-Znam-ali su mi živci totalo pukli.

Izašla sam i plakala 15 minuta ko kišna godina, nikako se nisam mogla umiriti. Nakon toga sam poslala SMS svim dragim ljudima koji su se ovih mjeseci brinuli zajedno sa mnom.Svi odahnuli, skupa sa mnom.
Najprije sam, naravno, nazvala Zakonitog.Kad mi je čuo glas, prestravio se.
-Ma sve je u redu-kažem mu.
-Ti nisi normalna-on će-pa ne plači.

Ko da ja ne znam da nisam normalna. Ko da je to nešto novoyes

I kad sam izašla vani, život je opet bio lijep. Nebo je bilo plavije, sunce je jače sjalo,
prolaznici su bili bolji i ljepšizujo, a meni je pao kamen sa srca od 20 kila. Čulo se jedno veliko:bangrofl

Dragi moji blogeri, hvala i vama na podršci i komentarima koje ste mi slali u svim mojim postovima. Ma, mislila sam i na vas svo ovo vrijemekiss

Moram vam reći i slijedeće: idite na sistematske preglede, kad osjećate neke poteškoće ne čekajte da vam to kulminira, pa odete k liječniku. Sve boleštine je puno lakše otkloniti dok se nisu razmahaleeek

Ženama svakako savjet : ne propustite papa test ni jednu godinu.

Da sam ja slučajno propustila svoj ovogodišnji (a lanjski je bio idealan), dogodine me sigurno ne bi čitalimad
A nije ni skupo ni bolno, zato poslušajte barem ovaj putblabla

Ljubim vas, dragi moji.



- 12:50 - Komentari (19) - Isprintaj - #