Slogica

Dali je sramota biti umoran??


Roditelji mogu zakazati. Djeca padaju sa tobogana, spotiču se, bacaju si pjesak po glavi. Tuku se. I tu ne možemo ništa osim davati smjernice zvane odgoj i nadati se najboljem. Isto tako možemo od svega postati umorni. I ne mora nas zbog toga biti sram...



Nedavno samu parku promatrao igru svoje princeze i započeo priču sa jednom mamom, vlasnicom slatkog dječaka od jedva navršenih godinu dana.. Žalila se na svoju mamu koja sve što se događa oko njih komentira na slijedeći način;

Imamo problema sam malim, stalno plače; "Ti si umorna.."

Svađala sam se sa mužem; "Mora da si umorna?!"

Nisam spavala cijelu noć i skroz sam živčana; "Skroz si umorna!!"

Kukam kako nemam što obući; "neko je umorannnnn..."

Slomila sam nogu; "sigurno si bila umorna."

Zezam se za zadnju, nitko nije slomio ništa, ali priča je istinita. Najgore što uz to što ju je živciralo mlada mama je bila posramljena. "Zašto?", pitao sam ja.. "Pa umoran sam, stvarno sam umorna". Ispostavilo se da je muž na putu, mali princ ne spava kako bi trebao i mama je uz to krenula na posao. I još se srami što je umorna??

No, znatiželjan kako jesam napravio sam malo istraživanje i puno roditelja se može smjestiti u ovu kategoriju. Kada su mrtvi umorni od zahtjeva koje pred njih stavlja roditeljstvo. Žele još!! Ne žele jednostavno priznati da ne mogu i da se moraju malo odmoriti.

I stvarno ne vidim razloga da se sramimo te činjenice. Uz to što smo roditelji, smo i ljudi. A ako ne priznamo da više ne možemo,možda onaj neko tko bi uz vaše priznanje uskočio i omogućio vam bar jedan mali "power nap" jednostavno nema prilike. Možda se i on/ona srami..

A baka iz primjera je u potpunosti u pravu.. Umor stvara greške..

Kako vi rješavate ove probleme? Javite nam slogica@slogica.com.hr ili na Fejsu...

13.10.2010. u 11:10 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (7)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (10)
Siječanj 2010 (8)
Prosinac 2009 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Roditeljstvo... Savjeti za preživjeti i biti sretan roditelj. A time imati i sretno dijete...


Podržavamo...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slogica



Free Counters




Linkovi

www.slogica.com.hr
Slogica - stolica za vaše sretno dijete