Slogica

bebac

Neki dan sam si uzeo slobodnu večer. Prijatelj i ja smo odlučili probati novu "ne pasteriziranu" pivicu. Nije loša :-) Zgodna veće... A onda klinca, tri četiri godine. U kafiću, 20.30 sati..Curica, sa svojim tatom.

Doduše curica je bila jako daleko od statusa anđela. Jurila je tamo - amo, gasila svijeće ne stolovima. Skupila sve slobodne jastuke sa stolica i gradila kulu. Penjala se na barske stolice. Uživala kada bi prevrnula koji. Napunila čašicu za svijeću vodom, pila istu i nakon toga, naravno sve prolila.

Konobar je dojurio, sredio nered koji je mala oluja u par minuta organizirala. Dok je prolazio pored nas čuli smo ga da mrmlja; "mala zvijer &%&%#&%$%$"..

Tata je više manje pijuckao svoje piće sa svojim društvom. Tu i tamo bi pokušao intervenirati ali sve što je izazvao bili bi urlici i bacanje po podu.

Krenuh prema wc-u. Nisam izdržao, pitao sam tatu koliko ima mala?? U Veljači je navršila tri. Malo smo poričali i tata se požalio da je njegovo zlato zahtjevno i pomalo bezobrazno.

Onda je rekao nešto čudno; "možda mi se osvećuje jer nisam bio dovoljno sa njom dok je bila skroz mala. Mislim da su djeca ista kao mi "mali ljudi"...!

Nisam ništa rekao. Mislim da ima dovoljno problema u životu a i nisam htio ispasti nepristojan. No kroz glavu mi je proletjelo; "ti me sigurno zezaš".

Djeca definitivno nisu "mali ljudi". Oni ne mogu održati pažnju niti nemaju potrebnu "samokontrolu" da se fokusiraju i da shvate koncept discipline. Zato smo mi, roditelji tu. Da ih discipliniramo, da im damo izbor od kojih svaki vuče svoje posljedice. Ako udariš nekoga na igralištu, drago moje dijete, dobiješ upozorenje, nakon toga ponoviš djelo - idemo doma. Vrlo jednostavno, zar ne. Mislim, taj odgoj.. Tako će se djete malo po malo, kako raste naučiti samodisciplini (ili ne, neki muški ne nače nikada a znam i par žena :-) )

Dali vi mislite da su djeca zapravo mali ljudi i da ih smijemo (moramo??) voditi u kafić u kasne sate. Molim vaše mišljenje na mail slogica@slogica.com.hr ili napišite komentare.

18.06.2010. u 11:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (7)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (10)
Siječanj 2010 (8)
Prosinac 2009 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Roditeljstvo... Savjeti za preživjeti i biti sretan roditelj. A time imati i sretno dijete...


Podržavamo...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slogica



Free Counters




Linkovi

www.slogica.com.hr
Slogica - stolica za vaše sretno dijete