Slogica

Klinci se vole smijati

smjeh
Klinci već sa dvije godine počinju dobivati smisao za humor. Nije to smisao odraslog čovjeka. No, koga briga. Nemaju ga niti neki odrasli pa mogu postati predsjednici države.

Djeca se obožavaju smijati. Ja se također obožavam smijati sa svojim klincima. Mogu pustiti sve kočnice i doslovce se valjati po podu od smjeha.

A smijeh mi također zna pomoći u "varanju" klinaca kako bi napravilo ono što ja želim a njima se baš sada upravo to ne da..

bebac

Bubu, bubu... Brljbrljbrlj... A dici ti meni, vidi brrrrrr. To su zvukovi koje ispuštaju roditelji. A svi oni koji nemaju djecu misle da smo poludili.

Nismo. Samo radimo stvari koje klinci obožavaju.

A ja ko ponosni tata rascvjetam se ko buket ruža za Valentinovo (onda kada su iste turbo skupe) kada uspijem nasmijati svoje klince. I čim "zazvoni" njihov smjeh počnem se i ja smijati ko lud. Onda se oni smiju meni i tako do iznemoglosti :-)

Volim i raditi face dok čitam priće. To je super. Moja imitacija peseka kada laje bude nagrađena salvama smijeha...

A kada se klinci počnu smijati. Znam biti zao i to iskoristim protiv njih. "Hoćeš obući štrample"?? "NEČU". Onda ću ih ja staviti na glavu!!! Ha, ha ha haaaaa... I dok se mala ne snađe štrample su na njenim nogama..

Kažu ozbiljni doktori da je smijeh zdrav. Zgodno je maknuti masku odrasle osobe i nasmijati se od srca sa klincima. Njihov smijeh je iskren, neiskvaren i tako sladak..

Nevjerojatno je što se sve vidi po igralištima i igraonicama. Ljudi, zabranjuju svojoj djeci da se smiju. Navodno taj sladak zvuk može smetati nekom..

Ja bi smijeh dijece snimao na CD i prodavao. Kao ljek..

Život nam je tako i tako, tmuran i ozbiljan. Iskoristimo klince i bar se sa njima nasmijmo do mile volje..

Evo i jedan mali filmić bebacha koji se smije od svega srca..

Neodoljivo... Zar ne?

02.03.2010. u 12:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (7)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (10)
Siječanj 2010 (8)
Prosinac 2009 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Roditeljstvo... Savjeti za preživjeti i biti sretan roditelj. A time imati i sretno dijete...


Podržavamo...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slogica



Free Counters




Linkovi

www.slogica.com.hr
Slogica - stolica za vaše sretno dijete