Slobodanovi Raspodioci

Ovo što možete čuti pritiskom na "PLAY" nije moj autorski uradak:-) prisutnih
Hit Counter

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobacivanja On/Off

Opis (o)bloga
Ovdje se radi o čitavoj pregršti međusobno kvazisukladnih a opet toliko različitih obnjušidbenih krilonataoca koji će poslužiti cijelom prenatalno-neodređenom pogledu na zajedničku, zanatsku, bravarsko-kovinotokarsku audijenciju u svrhu boljeg rasprostiranja krilopogodbenih matica upotrebljivih u teskoj L-industriji u procesima šarafljenja i mlakog polupjeskarenja feroaluminijskih feluga.

Linkovi
turnir naČiču - sama riječ kaže, a riječ je o odbojci na pijesku
blog.hr - ovo je iz Kurtoazije (to je ono pored MaleAzije)
VIP.MUSIC - glazbeni portal
accuradio - online radio
SKAC - j... predobra stranica

Guitar Player - magazin za prave muškarce i one koji to tek postaju
grozne kiseline - dekadencija i različitost u zalivene groznim kiselinama
Davorovi Poučci - tu dosta vremena ne provedem
Suvar - šta reći...

zbor svih zborova - ...stanoviti zbor

Virus of the week!
E, a ovdje još nema ničega, ali čim malo vremena uhvatim bit će pregršt toga za downloadanje...

23.09.2005., petak

Totalno sam nekulturan!

Kako vrijeme prolazi, počinjem shvaćati tu tešku istinu. Nekulturan, znači čovjek koji ne razumije kulturu.

Nekad sam mogao razumjeti fine stvari i smisao njihovog postojanja, no danas mi je to teško. Valjda to ima veze s faksom kojeg sam završio.

Dakle, meni je logično da netko gradi kuće, jer će u njima netko drugi živjeti. Ili kad netko proizvodi transformatore, koji će transformirati električnu energiju da bi je krajnji korisnici mogli koristiti i s njom raditi mnoge druge poslove. Ili kad netko svira na nekom koncertu ili zabavi da bi se ostali mogli opustiti i zabaviti. Razumijem čak i slikare, koji slikaju slike u kojima će netko treći uživati, a isto je i s piscima, čija djela su mnoge odvela u krajeve o kojima mogu samo maštati. Kazalište volim i razumijem, iako ga rijetko posjećujem, a balet malo manje doživljavam.

No, ne razumijem smisao plaćanja poslova u kojima krajnji cilj nije omogućavanje nekakvog fizičkog rada, ili bar duševnog zadovoljstva, u kojima ne možeš na kraju reći „posao je obavljen“. Recite mi, na osnovu čega i za što plaćaju ljude koji rade znanstvene radove na temu (recimo) „Utjecaj Krležinih drama na kasniju književnost prve polovine 20-og stoljeća“??? Ajd' još sam to dobro i rekao, ali gdje je smisao u tko zna kojoj recenziji Shakespearovih „Veselih žena Windsorskih“, ili nečega još starijeg, o čemu je valjda sve već napisano.
I to netko plaća?
Ma molim vas, pa ne rastu novci na grani. Kao, sad se pojavi neki institut koji financira jedno takvo „istraživanje“. A tko njega financira? Sponzori? I tako u krug.

Gledam tu škvadru koja radi takve stvari, gledam s kojom oni važnošću pristupaju takvim projektima, raspravama (pogotovo u američkim serijama), nestvarno sigurni u vrijednost svoga posla. To me fascinira. Meni je to besmisleno kao i postojanje ovog fantomskog balkona na kući na Trešnjevci...



Ne znam, znam samo da će me nakon ovoga svi sa povijesti umjetnosti zamrziti (i ne samo oni), al reko sam šta mi je na duši. Na početku sam i naglasio da to ne razumijem, pa mi netko može slobodno pojasniti.

- 11:21 - Glumi Božu Sušeca! (13) - Pali printer! - #

<< Arhiva >>