< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Al ne...fakat...ozbiljno!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
...Maggy...

About me:

Ime:Kristina
Datum rođenja:01.02.1991
Škola:sweeney toddovska
Razred:3.j
Volim:-film,glazbu,život,smrt,život poslije smrtinut, svemir, Irsku, knjige, hranu, maltretišat maggy, spavati, prijatelje, mitologiju, magiju, sf
Ne volim:-sebe,površne ljude, cajke, kemiju, matematiku, kontrolore zet-a, javni promet, ljubavne filmove

PRIJATELJI:
maggy, kaca, vrana, vindija, ines. čvaka, martina

MJUZA:
therion, blind guardian, sepultura, slayer, nemrem se sjetit, white stripes, beatles, franz ferdinand, arctic monkeys, bla, bla, pisat ću kad se sjetim
FILMOVI:
sve od tima burtona, lotr, sunshine, mozak mi zablokirao od radijacije, uglavnom sve što se da gledati
GLUMCI:geoffrey rush, dustin hoffman, cillian murphy, johnny depp, cate blanchett, winona ryder, helena bonham-carter


MY MANthumbup:

ponedjeljak, 23.06.2008.

Život te zove-prihvati izazov

Prihvaćanje izazova ionako je težak zadatak.Pomirenje s činjenicom da ćemo uskoro postati odrasle osobe ne dolazi lako, stoga sečesto uvjeravamo u ono suprotno, u one slatke dječje predrasude da je život bajka, a mi ćemo sve postati princeze i živjeti sretno do kraja života.Ali, tko može reći kamo putevi vode, kako dan teče, onaj svaki put kada moramo odabrati koja vrata otvoriti.Uvijek je teško razmišljati o budućnosti, čovjekova je mana konstantna briga o onome što se već dogodilo, nikako ne možemo ostaviti prošlost iza sebe, zaboraviti sve loše što se dogodilo, tek onda možemoplanirati svoju budućnost bez predrasudaprema onomeštš tekdolazi.Bez zastajkivanja i propitkivanja, krenuti novimputem, onim mračnijim i tajanstvenijim, kojim sumnogi prošli, ali nitko se ne uspijeve prisjetiti puta natrag kako bi nam pomogao u preprekama koje moramo prijeći da bi došli do zajedničkog cilja-zrelosti.Donedavno, jedini put kojim sam htjela kročiti je bio onaj koji vodi što daljeodškole, no sada me nešto jednostavno vuče natrag u zagrljaj meni, nekada najmrskije prijateljice, koja pruža sigurnost i zabavu, u onim boljim danima, naravno.Život tiho teče, zadnje nam je veče, draga ostala si sama!Stih koji bi mogao opisati prelazak iz jednog razdobla života u drugi, onaj svima mrskiji i teži.Naša jedina briga sada je kako se uklopiti u odrasli svijet i prihvatiti činjenicu da više nismo ona grupa Slonići u vrtiću, da više nemamo vremena za igru ni nezrelost.Ovo su zadnji trenuci u našim životima u kojima nemamo ni brige ni pameti,a kako ćemo dalje?Veććemo se nekako snaći!

evo ljudi, trenutačno sam u školi, na maturi, ovo je moja zadaćnica iz hrvatskog a pošto smo u učionci informatike uzela sam si slobodu da svoj maturalni rad objavim na internetu pa evo ga, za kolko je?



| Chros to the shine! (1) | Chros to the paper!! | x |

petak, 20.06.2008.

SAIL AWAY, SAIL AWAY, SAIL AWAY

evo niš, sam da se javim, da tisuće i milijuni mojih čitatelja ne pomisle da sam se fakat ubila, sa mnom sve ok, zasad, dok opet ne padnem u depru al sve je super i sve je za pet, kad si cura voliš sladoled!da ono uglavnom sad se malo zajefrkavam sa maturom i sličnim sranjima al to zasad prolazi dobro. . .imam šansu raditi u videoteci, što je fakin super, slijedeća postaja cinestar a nakon toga hollywood. . . slijedeći post će biti opširniji, scenarij sprdačina na lord of the rings, koji prepisah iz total filma. . . ugl, dajte ljudi nemojte me zajebavat ostavljajte komentare! :D



| Chros to the shine! (0) | Chros to the paper!! | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.