< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

Al ne...fakat...ozbiljno!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
...Maggy...

About me:

Ime:Kristina
Datum rođenja:01.02.1991
Škola:sweeney toddovska
Razred:3.j
Volim:-film,glazbu,život,smrt,život poslije smrtinut, svemir, Irsku, knjige, hranu, maltretišat maggy, spavati, prijatelje, mitologiju, magiju, sf
Ne volim:-sebe,površne ljude, cajke, kemiju, matematiku, kontrolore zet-a, javni promet, ljubavne filmove

PRIJATELJI:
maggy, kaca, vrana, vindija, ines. čvaka, martina

MJUZA:
therion, blind guardian, sepultura, slayer, nemrem se sjetit, white stripes, beatles, franz ferdinand, arctic monkeys, bla, bla, pisat ću kad se sjetim
FILMOVI:
sve od tima burtona, lotr, sunshine, mozak mi zablokirao od radijacije, uglavnom sve što se da gledati
GLUMCI:geoffrey rush, dustin hoffman, cillian murphy, johnny depp, cate blanchett, winona ryder, helena bonham-carter


MY MANthumbup:

ponedjeljak, 04.02.2008.

kako ispasti ko budala iliti sve moje frizure(ne baš sve)

magda i ja prije sobe iliti ga live long and prosper


ja u meku filozofiram


love me love me, say that you love me


a šta da kažem nije trava to smo samo mi


ljepotica i zvijer(s desna na lijevo)


prošlogodišnje maškare i najkatastrofalnija frizura ikad


kacin rođendan i moja malenkost


pametna kaca


austin(a) powers


sexy party za moj 17.


tina ti si tako kul


fantastična četvorka(vrana,kaca dolje,ja, i magda poderana suknja linde)

pozzz ljudi nemojte mi se smijati ak me vidite na cesti



| Chros to the shine! (8) | Chros to the paper!! | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.