subota, 23.08.2014.

BLOGERSKO NJORGANJE

Imam osjećaj da cijeli život nešto dumam, preispitivam, stalno neke stvari stavljam na mjesto, vječito čekam da nešto fine pa sam ja onda mirna, pa ovo, pa ono i ode život.

Crklo mi je auto, čekam kad ću tj.kad će mi nabavit novo, vrijeme ide ja stojim doma i kukam, znam, znam ima i autobus i pješke ali ja čekam auto , bole me noge tj.koljena i kičma (operirana) a i imam dobar razlog za kukat.

Zadnje doba niđe nijedne prijateljice, ko da su u zemlju propale, neke rade, neke su na odmoru, jedna se preselila u vječna lovišta, najbolja mi je malo daleko a ja sam ove godine bila samo par dana u maloj vali srca moga , fale mi naši dani ,naše noći, prebiranje po istim temama, malo smijeha, malo suza, red kundurarije, red filozofije.

Sve ovo pišem a ustvari hoću reć ovo .

Ođe na blogu sam se razočarala u "starog" blogera ,čovjeka kojeg sam smatrala duhovitim, pametnim, dragim i onda bummm.
Čovjek ima dva bloga, komentira sam sebe, doduše ne baš često, ali našla sam, pa se isčuđavam , glumim plavušu, ebote što ima komentirat sam sebe.

A dva bloga ko da su dva čovjeka pisala, na jednom mil i drag, na drugom aždaja, sve što počinje sa h oliti hrvatsko popljuva li ga brate popljuva i ajde se usudi reć svoje mišljenje, meni je maltene napiso glupačo, ne tim riječima, ali smisao je ta jer sam se usudila suprotstavit njegovom mišljenju i kad sam mu na mom blogu jasno dala do znanja da znam da je to on više nema komunikacije.

U momentu pisanja komentara na njegovom drugom blogu nisam znala da se radi o njemu, jednostavno nalećela na taj blog, ali je on odlično znao kome odgovara.

Pitala sam nekoliko "starih" blogera da li znaju da su ta dva bloga njegova, niko nije zno, jedan se skoro svadio sa mnom da nije moguće, jer on tako ne odgovara na komentare, onda je provjerio, kako, ne znam i sad mi duguje kafu .(ponekad fejs dobro dođe, provjeriš na brzinu neke stvari )

Valjda ste shvatili nije bit što on ima dva bloga, može imat i deset, na jednom poezija, na jednom slike etc,etc.........nego ...............dalje neću jer će se neko ko je izreko tu miso najedit, (jadna naša zemljo koga si sve primila u svoja njedra )

Danima sam dumala o ovome i sad ispljunula, inače ja ne bi bila ja, bik ko bik, nema nerazrješenih stvari , sad mogu mirne duše dalje .

| 15:55 | napiši što misliš (46) | tiskaj | spremi