subota, 26.07.2014.

BLOG I BLOGO PRIGOVARANJA

1. kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Blogove sam počela čitat a da pojma nisam imala što je to, problem je nasto kad sam ćela pronać određeni "članak" a nisam imala pojma kako. Ali, ali.......kako ja imam Naučenjaka (moj treći sin informatičar ) tako je on odma reko pa ti čitaš blogove i problem je bio riješen.
Nakon par mjeseci čitanja i virenja u nečije tuđe živote rekla sam Naučenjaku hoću i ja svoj blog, rečeno učinjeno.
Kako sam tad prolazila kroz neko čudno razdoblje života , bila sam sretna što je jedno razdoblje života završeno a opet razočarana što je tako završilo i izbor je pao na slatko-grko (za neke nije slatko-gorko a ni slatko grlo ,hahah)
Dakle Ljeta Gospodnjega 2006 u trećemu mjesecu rodio se blog slatko-grko.

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Volim pratit sve što mi privuče pažnju, u početku sam birala teme prema svom tadašnjem afinitetu ali kako smo se malo po malo upoznavali pratila sam ljude.
Da.... ljude, jer više nismo bili samo nickovi bili smo ljudi sa svojim imenima i prezimenima.
Upoznala sam većinu blogera sa kojima sam se čitala, ako neke nijesam srela onda smo se čuli mobitelima, imali slike etc,etc,imali smo chat room i to mi je najbolje doba bloga, sjećam se smijeha i zezancije, MM(mayday) vam može sve potvrdit .
Od 20-30 tadašnjih nickova tj.linkova koji su bili na početku liste s većinom sam se znala u glavu kako bi rekla moja baba.

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Ne bi se prihvatila uloge urednika jer onda ne bi mogla bit svoja, a uostalom informatički sam nepismena, čim nešto zaškripi zovem Naučenjaka, objesio bi me na palu da mu još što natovarim na vrat, ubrzo će mi ukinut i TeamViewer da ga ne davim.

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Nekad su teme birale mene, danas je malo teže, još uvijek se ne osjećam na blogu ko ona stara, fali mi nešto, ma fale mi komentari, oni naši komentari, počeli bi s jednom temom a finili na sto i pesetoj stvari, još uvijek ne zna s kim se mogu šalit , s kim ne, valjda će i ova igrica pomoć da skopčam neke stvari.

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

večere za blogere sam kuhala i drugi su kuhali za mene, zavisi je su blogeri s mora ili kontinentalci, vole li meso ili ribu, volim papat pa volim i kuhat, meni je najmanji problem.

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

auuuu, na blogu sam doživjela puno,puno lijepih stvari, bilo je i nešto neugodnosti ali one se brzo zaborave, kad ste već kuriozni evo vako:
jedno veče u chat room muški mjenjaju nickove, zezancija na visini, pola nas znamo ko je ko, ona druga polovica zna one druge i ja misleći za jedan nick da je neko sasvim drugi počnem zezat tu osobu, ismijavat , i ups na kraju shvatim da ženska nema veze s osobom za koju sam ja mislila da je ona, danas je ta osoba moja draga prijateljica Marsi (naziv bloga), sin mi studira u njenom gradu, vidimo se, čujemo se, zaboravile smo da se znamo s bloga ali nikad i kako smo se upoznale.

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Najmlađi sin mi je otvorio blog pa naravno zna, znaju i drugi ali baš ne prate, ali mi je problem nasto kad su mi na blog počeli dolazit neki ljudi iz privatnog života s kojima nijesam željela dijelit intimu, nažalost u jednom periodu počeli smo stavljat po koju sliku i tako otkrili identitete i onima kojima nismo htjeli. Nemam ja što sakrivat ali niti ne želim dijelit svoju intimu s nekima.

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

nijednog, ja sam ja i to i želim bit, nikad u tuđe cipelesmokin

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

uf,uf, prestajala toliko puta, nemam pojma koliko sam najduže bila bez bloga, i kad nijesam pisala virila sam svoje poznate a kad sam skopčala da nas više nema nisam dolazila mjesecima, svi smo na fejsu, mislim većina, i onda BUM okupila nas Herta mislim Carla na fejsu, fala joj sretan

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

života ima i biće ga s blogom i bez bloga, sve ima svoje vrijeme, mjesto, svoje zašto , zato..............pa naravno da ima bloga u svemiru...........baš kad sam se sinoć vraćala letjelicim s Marsa pričali smo o njihovom blogu..............

i jocker pitanje............ljudi moji onaj ko je uopće stavio tako nešto mora da je u djetinjstvu klečo na golokudu pa kad nas ne može na golokud može nas ebat u mozak , kaže grom u...ja koprivu..on ništa i tako 5-6 puta na koru od banane i kad sam već ćela zaljepit laptop u mir kaže Naučenjak ....mama književni jezik...nije koprivu nego koprive ebale ih koprive

Većina je ovaj zadatak obavila pa štafetnu palicu predavam staroj gardi thumbup
suncokretić
katalona
umorno_oko
samoanestezija
carla


više neću jer i njih ću morat ganjat po fejsu, a željela bi da se ove dvije koje zabušavaju malo aktiviraju , druga i četvrta wave

kategorija je kultura jer blog spada u kulturu koliko se god neki bunili cerek


DODATAK:
sorry čiovka zaboravila sam te, ma se nećeš izvuć, skužaj kasno je bilo, ispravljam, pozvana si

| 00:22 | napiši što misliš (30) | tiskaj | spremi