četvrtak, 24.07.2014.

SUSJEDSTVO

Kažu da je važnije kakav ti je susjed nego rodbina jer dok rodbina dođe tebe više nema.
Ma ja ću o malo laganijoj temi susjedstva od ovega.
Kažu i da je sve u glavi pa ja odavno imam odlično susjedstvo.
S nekima se našalim, s nekima malo i zaplačem, s nekima se ispričam a s nekima bome i pokaram, sve ide u radni staž susjedstva sretancry
Prije par mjeseci neko me u gradu pito za neku kundurariju moga susjedstva, pojma nemam, blenula, kaže ova pitaj susjedu, bla,bla,bla............ali kako mene te priče i pričice ne zanimaju kad je došla susjeda koju sam trebala pitat rekla sam joj da je nešto imam pitat ali nemam pojma što, ni kako ni ko mi je to reko jer sam je srela nekoliko dana iza .
Prolazili dani ja nemam pojma što je imam pitat, kad jedan dan šeta putem ženska i javlja mi se, par onih uobičajenih:
-kako si, kenova, kako djeca, kako muž, viđi ovega vremena (obožavam ova kurtoazna pitanja ).
Tek drugi dan meni kliker proradio da sam trebala pitat susjedu je li se ta ženska i muž rastavila.
Sad mi još gluplje jer kakve veze ima je su se rastavili ili nisu, a znala sam da ima još nešto ali to nije bilo izrečeno ili one znakove kad ljudi kolutaju očima,mlate kopitima, potežu kosu ili što već rade, šalju dimne signale a ja ko tele.
Odlučila sam to ne pitat jer i sama imam dovoljno mrvica u špagu a iskreno i ne zanima me , nije da te ljude baš i poznam dobro, nekad su nam bili susjedi.
Ali vrag ne miruje, idući dan evo prve susjede, priča ide:
X i Y se rastavili, bla,bla,bla................i odjednom pali se crveno svjetlo, stigli svemirci...............ma znaš muški,Bože jadna ona.
Ta moja susjeda je krasna žena, nju treba imat za susjedu, ali u njenom životu postoji samo muško-ženski odnos, nema uopće priče o muško-muškim ili ne daj Bože žensko-ženskim odnosima, ne spada u kundurice jer ovo nikome i nije rekla a kako ja spadam u nekakvog terapeuta susjedstva rekla je meni jer nije mogla shvatit kako nakon toliko godina braka, dvoje djece i "idiličnog " života čovjek posto peder.
Pokušavam objasnit, kažem da treba shvatit i nju i njega,bla,bla bla .
Kad se posloži onda se posloži.
Drugo jutro idem u pekaru kad moji drugi susjedi koji baš nijesu tako suptilni:
Slože neku priču da bi u sred priče jedan član samo reko:
-je si viđela kako se skupjaju muški.
-nemam pojma, kakvi muški , nikad čula, ma pustite ljude na miru, jer njima je nemoguća misija nešto objasnit.
I tako u par dana jedna te ista priča, bla,bla,bla.
Na kraju mi jedan susjed kaže :
-ti ko da ne živiš ođe, nemaš pojma o ničemu.
Toliko sam se puta ove dane isčuđavala, pravila luda da sam se pobojala za svoje mentalno zdravlje, kad sam juče viđela jednog susjeda kako ide putem samo sam kučku kojega sam češljala rekla sjedi i ulećela u kuću, a sin mi je reko koliko sam to potiho učinila da je on skoro sjeo na posteji u sobi a spavo je sretan
I da krivo ne shvatite, niti je moje susjedstvo nešto loše, niti nešto dobro, niti se mi previše družimo, niti ne družimo, naše prosječno susjedstvo.
A u cijeloj priči mene susjedstvo baš i ne zanima, za svakoga znam što mogu, što ne mogu reć , a kuću niđe neću premjestit prema tome bolje da smo na dobro jutro, ali ženski dio ovega sad već bivšeg para kaže:
-molila ga da se vrati doma, zbog djece, zbog svijeta, zbog kredita, zbog...zbog.....i nije joj jasno kako peder, to ga je ovaj internet iskvario, tamo se skupljaju , banče i što sve ne...............e pa pazite što radite sretansretan

| 14:04 | napiši što misliš (20) | tiskaj | spremi