utorak, 24.10.2006.

...hm,zaista zanimljiv rasplet priče... by:Hele

eto ovih dana mi se dogodilo nesto najcudnije sta ni u snu nisan ocekivala...da,da,moj bivsi(ovaj prije ljubana),eto posla mi poruku ka da se nademo,da ja njemu falin,da ja ovo da ja ono...sta ja znan...i nakon pustog nagovaranja aj izasla ja s njin....ajme bilo mi je u početku sve u kurcu...on mene nakon po ure počea ljubat(mmmmmmmmmm),a ja lipo glumila ko da mi to ne pase i jadan se treba trudit poprilično dugo dok ja vise nisan mogla izdrzat...e onda je stvarno psoli bilo svega no da ne idem u detalje,rade nebi....mislin,mislila san doma u 9 ipo na kraju dosla iza 11 ipo,onda mozete mislit kako mi je bilo...ufffff,ljudi moji....i danas se opet sita stvar dogodila,on meni psola poruku da se nademo i jebiga ja pala ali jadan se opet trudia da mu dan poljubac duuuugo....i pozva me u dom kod sebe...sta da sad radin,neznan ni sama?????!!!!!!!!!!

- 22:31 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>