ponedjeljak, 18.09.2006.

...ljubavna kriza... by:Hele

ajme ljudi moji,ja sam tužna...nešto se dešava s menon i mojim dragim ali ja se nadam da ćemo mi sve to lipo riješit kako triba na obostranu korist jer ga stvarno beskrajno volim...imam osjećaj ka da ne bi mogla bez moje slatkice...neznam sta je bilo,ali mislin da je jedan i jedini razlog to sta se ne vidamo stalno zbog nekih razloga i vjerojatno nas to ubija...ali vjerujen da ćemo sve izgladit kad se napokon vidimo...ja se nadam da će to biti sutra ali još ćemo vidit za to...javit ću vam se šta se tiče toga...sutra ili preksutra,ovisi kad se vidimo pa ćemo vidit oće bit jedan veseli ili mozda neki tužni post...
Ljubane,trebaš znat da te volin puno,puno,puno i da mi je glupa ova trenutna situacija i da ćemo sve riješit...volim te ljepoto moja jedina...pusa
Image Hosted by ImageShack.ussrce moej jedino volim te...

- 19:21 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 14.09.2006.

...samo za taj osjećaj... by:Hele

Evo iako je stara vidila račun za Internet(i popizdila) valjalo bi ipak objavit jedan post na ovaj datum…ako niste znali, danas je meni i mom slatkišu čak prvih misec dana da smo skupa…ja se nadan ne i posljednjih…e, ljudi moji da vi samo znate kako je meni vrijeme proletilo…to mi se čini doslovno ko da je bilo jučer, al ono, pa to je misec…ufff….mislila san da će mi trebat dosta vremena da ga zavolim, da dođem do onog stadija veze di ću bit skroz opuštena, do onoga kad znam da mi je neko sve i da ne bi mogla bez njega, ali sam se zajebala…sve se dogodilo tako brzo, zavolila sam ga odma na početku i imam osjećaj ko da ne bi sad mogla bez njega…uvik san govorila da me bog ne voli, ali sad vidim da me voli čak i previše kad mi je ovakvog malog da da mi bude momak-hehe…prezadovoljna sam, baš mi je lipo, ma savršeno mi je…ne smijem se bunit da ne bi bilo šta-hehe… ma nemam se na šta žalit…doslovno, odlično mi je se njim i tila bi da potraje šta duže…
Ljubavi, jedna poruka za tebe-volim te najviše na svitu, to moraš znat, i doživit ćemo mi još ovih misečnih koliko god hoćeš, a još godišnjih-hehe…jedva te čekam vidit jer ću poludit ovako…hmhm, ipak neću al nema veze…VOLIM TE ANĐELČIĆU MOJ JEDINI…

- 11:02 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

subota, 09.09.2006.

...uf,živčana san... by:Hele

madevo i sam naslov govori sve!!!tako san živčana da neznan šta ću sa sobom...ajme,kako su me svi iživcirali to je jedno čudo...prvo otac nešto sra,onda ljuban kaže da nemože vani i ka šlag na kraju zoven tihanu ocemo vani a ona da se njoj neda...mislin stvarno...i to sve skupa mi se desi u roku od 15 minuti...ma za popizdit doslovno...znan,brzo planem na neke stvari ali šta ću ja...takva san...znan,mogla san lipo provest subotu kad ono ja sidin doma i ode buljin u ovi jebeni monitor...headbang...ma super ono...sve mi se mota po glavi,kako je moglo bit a kako na kraju ispada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!e mislin da me sad u ovom trenu bas niko ne bi uspija oraspoložit,al štaš...burninmad...
Za Ljubana:iako znas kako si mi diga zivce,znas da te volin najvise na svitu i jedva cekan kad cemo se vidit......pusa mali...kiss...

- 19:00 - Tvoje riječi ( 20 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 07.09.2006.

...blažena među muškima... by:Hele

eto,ka i šta sam naslov govori,u iduće tri godine ja ću bit sama na informatici skupa s 15 muških...ufff,šta će mi bit lipo,nemoš virovat...taman pola njih znan a pola njih san vidila po prvi put u životu,ali nema veze...ovo ja sad pisen bzvz post jer neman sta radit,predosadno mi pa onda........sad cu stavit par sličica namijenjenih mom malom...e ljudi moji,ja bez tog Ljubana nebi mogla živit...baš san se nekako navikla na njega-hehe...
uzivajte i pozz svima......

Image Hosted by ImageShack.us Nebo je mene dalo tebi,moj zivot sav je tuga bio… Da cu te sresti izmedju ljudi, znam - Bog je tebe uputio! Moj zastitnik do groba budi, u snove mi dodji…
Image Hosted by ImageShack.us Ovo je vrijeme za ljubav, slatka je ponoc sto zove, jos sladje usne tvoje kad njezno poljube moje!
Image Hosted by ImageShack.us Ovdje maji vjag, sjcu tome djag, sjedim, misjim, vjeme gubim umjesto da tebe jubim! ni s kim te ne bi dejija jej te ja pojeja
Image Hosted by ImageShack.us Da li znas da je bijela "milka" obicna crna cokolada samo sto je preblijedila kada je saznala da nije najslada na svijetu jer postojis ti!!!
Image Hosted by ImageShack.us Kad volis, lako mozes pomjeriti stjene, od svih tajni najvecu znas kadA srce mu das, za njim izgubis glavu, kad ljubav osjetis pravu!!!
Image Hosted by ImageShack.us Nikada, nikada, nikada, nikada, nikada, nikada... ja tebe ne mogu zaboraviti... uzalud sve!!!
Image Hosted by ImageShack.us I love you, ich liebe dich, te kiero, ja ljublju tebija, ti amo, z tem, sakam te. VOLIM TE ja i na ostalim jezicima samo ne znam kako se kaze!!?
Image Hosted by ImageShack.us Neko ko mi treba, pored mene nije,neko koga zelim u snu mi se krije. Neko ko mi zivot znaci, u mislima mojim skita, onaj koji mi je najdrazi sada ovo cita!

- 16:46 - Tvoje riječi ( 25 komentara) - Tvoj papir - #

nedjelja, 03.09.2006.

...ZAKON MLADIH... by:Hele


1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima

- 15:16 - Tvoje riječi ( 17 komentara) - Tvoj papir - #

subota, 02.09.2006.

evo napokon novog posata sa moje strane...

evo ja odlučila malo urediti blog...eto prola je svađica između mene i moje ljubavi i opet sam plava i ovim putem sari čestitam ročkas!!!!uglavnom da ne dužim....žurim se jako...volim Josića i to je završna rečenica danas....puuuuusa...HELE ,IVANE I love you too...
MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

- 17:41 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #