ponedjeljak, 28.08.2006.

sada je naredu i moja ljubav!!!!

čuj da se moja mali nebi naljutio evo i jedan post za njega...istina,pomirili smo se tak da ipak neću pisati depresivne postove i sad sam cijela very happy....uglavnom meni i mom malenom uskoro će biti godinu dana...4.9...a ako sam toliko dugo s njim znači da za njega imam samo riječi hvale...najbolji je iako on to ne misli...istina,često me povrijedi,ali stisnem zube i gotovo...mislim prvo ga ostavim i mislilim gotovo je,ali ne mogu u odoljeti...jednostavno ne mogu!!!!!!sada šaljem svima puse a pogotovo:Heleni,Ivanu(Helin dragi),Pameli,Tamari i najveća mome JOSIĆU!!!!!p.s.danas sam sa sarom bila na jarunu i bili smo u jahačkom klubu i sada se idem upisati....
evo i jedna njegova slika....sada žurim jer meSara čeka ispred kuće...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BY:MARE!!!!

- 17:22 - Tvoje riječi ( 30 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>