Slatka Sol

srijeda, 02.08.2006.

MOJEM ZLATU .....

Toliko sam ti već puta rekla koliko te volim. No maja ljubav prema tebi je toliko snažna da se ne može točno opisati riječima. Kažu da slika vrijedi kao tisuću riječi, no nema te slike koja bi mogla točno prikazati moju ljubav. Ni najveći pisci, ni veliki slikari, ni najpoznatiji pjesnici to ne bi uspjeli.
Nikada nisam toliko sretna kao kad sam u tvojoj blizini. Ništa me ne može usrećiti kao tvoj nježni dodir, kao tvoj poljubac, kao tvoj zagrljaj. Ljubavi moja, sretna sam svaki put kad te vidim, kad promatram tvoje pokrete, kad slušam riječi koje izgovaraš svojim ugodnim muževnim glasom. Sretna sam kada hodamo ulicom držeći se za ruke i pritom si tiho govorimo nježne riječi. Sretna sam kada zajedno provedemo noć i kada me ujutro probudiš sa svojim poljupcima. A sretna sam i kad se ja probudim prije tebe, pa te promatram kako bezbrižno spavaš, a onda kad dođe vrijeme nježno te probudim i kažem ti da te volim. Sretna sam kad mi na mobitel pošalješ lijepu poruku ili kada preko telefona čujem tvoj glas .... Ma sretna sam svaki put kad na tebe pomislim, jer znam da me voliš i da si samo moj, baš kao što sam i ja samo tvoja.
Volim sve na tebi, i tvoje vrline i onih nekoliko sitnih mana u tvojem karakteru. No i njih volim, jer bez njih to više ne bi bio ti, nego bi to bio netko drugi. A ja ne želim druge, ja želim samo tebe. Jer ti si onaj koji mi je pokazao što znaći biti sretan. Ti si mi pokazao što znaći biti voljen. Uz tebe sam naučila koliko je život lijep i koliko trebam biti zahvalna na tome što sam dobila priliku da živim.
Ti si najbolji poklon koji mi je sudbina darovala. Ti si muškarac s kojim želim provesti ostatak svojeg života.
Za tebe bih, anđele, učinila sve. Čak bih i s plavog neba skinula zvijezde....
- 12:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.