Slatka Sol

četvrtak, 20.07.2006.

*******

Biti ili ne biti? - pitao se jednom Shakespeare.
A ja kažem da to uopće nije važno.
Što je život? Život je samo put kojim koračamo laganim koracima prema svojem konačnom cilju. A ja sam sretna, zato što svojim putem ne idem sama. Uz mene si ti, dragi moj Fabrizio. Uvijek si uz mene, držiš me za ruku, a je se osjećam potpuno sigurno, zaštićeno, voljeno .... A to je najvažnije u životu.
Sudbina nam često na put postavlja prepreke koje teško možemo svladati, ali ja ih se ne bojim... Ja znam da imam tebe, ljubavi moja, i da ćeš mi pomoći da riješim svaki svoj problem. Znam da ćeš mi uvijek biti podrška. Hvala ti što si tu, ljubavi.

- 11:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.