Slatka Sol

ponedjeljak, 17.07.2006.

JA SAM VOLJENA ŽENA

Hej, ljubavi, anđele moj kojeg volim. Dok pišem ove riječi, pred sobom imam tvoju sliku. Svaki čas moj pogled skrene na tvoju fotografiju, i tada se na mom licu pojavi osmijeh. Znam da ovog trenutka nisi tu kraj mene, već marljivo radiš u svojoj firmi, no kad te gledam na slici, sretna sam jer barem tako mogu vidjeti tvoje lice. A još sam sretnija kad se sjetim da ću te večaras vidjeti, da ću prespavati pored tebe, i da ću ujutro kada se probudim moći poljubiti tvoje fine usne. To je najljepši početak dana koji mogui zamisliti. Dragi moj Fabrizio, zaljubljena sam u tebe svom svojom dušom, svim svojim srcem. Ako je istina kada kažu da čovjek samo jednom u svom dragocjenom životu doživi pravu ljubav, onda ja znam da se moj jedini put ostvario. A moja najveća želja u životu je upravo da pronađem tu pravu ljubav, tog čovjeka mog života. Moja želja se ostvarila, zahvaljujući tebi, ljubavi moja. Ništa me ne usrećuje više nego kada sam uz tebe, kada te slušam kako govoriš, kada te promatram kako se smiješ, kada promatram tvoje pokrete, kad te gledam kako piješ kavu.....
Dok te nisam upoznala povremeno sam razmišljala kako ovakva ljubav postoji jedino u meksičkim sapunicama. Dok te nisam srela, nisam bila ovako sretna. Ponekad sam bila pesimistična i mislila sam kako nikad neću pronaći svojeg idealnog muškarca. Dragi moj Fabrizio, ti si mi pokazao da istinska, vječna ljubav postoji. Ti si mi pokazao koliko snažna može biti iskrena ljubav jednog muškarca. Zahvaljujući tebi ja danas znam kako se osjeća voljena žena.
- 11:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.