Slatka Sol

srijeda, 12.07.2006.

TI SI....

Kad sam kraj tebe osjećam prekrasan mir. Vrijeme koje provedem s tobom lijepo je poput najljepše fantazije koju čovjek može zamisliti. Kad god si tužan, ja plačem zajedno s tobom. Kad god si sretan, ja se smijem zajedno s tobom. Kad god te nešto muči, ja sam kraj tebe i pokušavam ti pomoći da pronađeš rješenje. Ti si najljepša zvijezda na noćnom nebu. Ti si sve što mi je potrebno. Ti si razlog zbog kojeg ja živim. Ti imaš osmijeh koji će me uvijek razveseliti. Ti si toplina, koja će me ugrijati kad mi je hladno. Ti si čovjek mog života, bez tebe ne bih mogla živjeti. Ti si onaj koji moje najljepše snove, moje najveće želje pretvara u stvarnost.....
Ma koliko god se trudila pretočiti svoje emocije na papir, ne postoje riječi toliko snažne da točno mogu opisati koliko te volim, i koliko si važan dio mozaika mojeg života. Jer, ako je život roman, onda si u mojem romanu upravo ti glavni junak! Ti si mi sve, dragi moj Fabrizio!
- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.