SRZ - "100 ljudi 100 ćudi"

srijeda , 08.04.2015.

Tjedan mozga

Tjedan mozga od 16. do 22. ožujka 2015.
Vježbajmo mozak i moždane vijuge- mala radionica održana 20.3. u 12:30 h.



Pravilni mnogokuti

ponedjeljak , 23.02.2015.


7. razred
Cjelina: Mnogokuti i sličnost trokuta
Tema: Konstrukcija pravilnog n-terokuta

Usvojiti i uvježbati postupak crtanja i konstrukcije pravilnih mnogokuta ako je zadan polumjer opisane kružnice.

Oblici rada: individualni, u paru (Geogebra)

Nastavna sredstva i pomagala:A4 papir, geometrijski pribor, Geogebra

Učenički radovi:



Geogebra:

Prikupljanje i analiza podataka

četvrtak , 12.02.2015.

Cilj:
• prikupljanje podataka o učenicima u četiri 7. razreda (visina i boja očiju dječaka i djevojčica)
• prikazati prikupljane podatke stupčastim i kružnim dijagramom
• prikazivanje podataka u Excelu
• uvježbavanje rješavanje zadataka u kojima treba izračunavati postotak

Oblici rada: rad u paru

Nastavna sredstva i pomagala: anketni listić, geometrijski pribor, računalo
Natavni listić:






Radovi na A4 papiru:

7.a




7. b




7.c




7.d




Radovi u Ecxelu: Analiza podataka
7.a



7.c


7.d

Kako nastaje pahuljica?

srijeda , 07.01.2015.

Ponavljanje gradiva- Postotak






Ponavljanje gradiva - Cijeli brojevi

Cijeli brojevi

Večer matematike

srijeda , 10.12.2014.

U organizaciji Hrvatskog matematičkog društva u cijeloj je Hrvatskoj večeras (4. prosinca u 18 sati) održana Večer matematike u cilju popularizacije matematike i motiviranja učenika za daljnji nastavak matematičkoga školovanja.U našoj županiji se zabava kroz matematiku odvila u OŠ Petra Preradovića u Pitomači, OŠ Vladimira Nazora u Virovitici i, zahvaljujući učiteljici matematike Saneli Jukić, u našoj školi.

Odaziv je bio iznimno dobar- sudjelovali su učenici 1.- 8. razreda, ali i srednjoškolci i predškolci koji su došli u pratnji baki ili roditelja. Odaziv je roditelja isto tako bio odličan, tako da je u holu naše škole i nekim učionicama sve prštalo znanjem, zabavom i smijehom. Dale su se čuti rečenice: Pa sad sam to konačno skužila ili: Ovo je baš super!

Bilo je tu svega: forenzike, vedske matematike, glagoljice, pisma Maja, računalnih igrica, Binga i igara s kockicama i karatama, čak i strujnih krugova; zadatci su se rješavali samostalno, neki u paru lli grupi, ali većina ih je bila organizirana kao malena natjecanja u znanju, vještini i brzini.

Sudionici su posjećivali različite matematičke stanice te skupljali potpise na karticama (moglo se upisati 9 radnih centara; za neke premalo), a voditelji su stanica bili učenici koji su objašnjavali mlađim uzrastima koji je cilj igre, mjerili vrijeme, ali i svojim potpisom dokazivali da je zadatak uspješno riješen (čini se da su rođeni i novi budući nastavnici matematike). Večer je trajala do 19.30, kad je zvono označilo kraj i kad su se svi sudionici, mora se napomenuti, nevoljko počeli razilaziti te je opći dojam da bi ovakve večeri trebale biti češće
.
( Izvor: Marijana Toplak, učitelj HJ; foto: Klara Pugar)

Free hugs

utorak , 16.09.2014.

Na jednom od satova razrednika upoznali smo se s pokretom/kampanjom "FreeHugs" i odlučili napraviti isto u našoj školi.
Zašto?

Uljepšati nekom od naših prijatelja i nastavnika dan!!!cerek



Jedan iskren zagrljaj dragog prijatelja može imati jako snažan utjecaj na naše tijelo. Poput smijeha, znanstvenici su otkrili da i zagrljaji imaju ljekovita svojstva. Istraživanja pokazuju da je zagrljaj vrlo učinkovit u liječenju raznih fizičkih bolesti, kao i usamljenosti, depresije, anksioznosti i stresa.


Osnovne informacije o pokretu "FreeHugs" možete naći na njihovoj službenoj stranici.



I ne zaboravite...Zagrljaj je potpuno besplatan!

Radionica web 2.0 alati

utorak , 14.01.2014.

3. 1. 2014. održana je radionica za učenike pod nazivom "Web 2.0 alati" Učenici su naučili kako koristiti programe Prezi,Cacoo i Thinglink.
9.1.2014. održana je radionica za učitelje u sklopu koje su naučili kako koristiti programe Prezi,Cacoo, Thinglink i Blendspace.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.