29 studeni 2007

di idemo??!!

kuda ide ovaj svijet nitko ne zna. svi se bore za viši položaj samo kako bi uništavali druge i imali bolje za sebe, a ne kako bi unaprijedili ono što je važno za većinu homo sapiensa. don't be afraid ask for freedom, just say:
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
MOTHERFUCKER!!!! Ugh!!
kako kaže slavko sakoman: ''sa sigurnošću možemo reći da je barem nekoliko stotina ovisnika prešlo na heroin s kokaina''. i sada tko će to spriječiti??!! nitko!! upravo tako. nitko!! tako je. tek nekolicina glazbenika to na neki način pokušavaju poboljšati kao npr. zabranjeno pušenje: '' ponekad trava, nikad heroin jer ja sam guzonjin sin''. također i cyndi l. naglašava ''čistu zabavu'', dok eto vraga, indijanci svojim miksevima predstavljaju seksističku vrstu zabave (''turn me on'') s zijevajuchim instrumentima i napušenim djetetom u pozadini. evo jedna tužna crtica. bijaše dječak po imenu ježek jaro jej (đej). jako je volio gledati national geographic, a najviše od svega volio je gledati prave sisavce, tobolčare. tada je rekao majci da i on želi imati tobolac. ali majka mu nije znala kako da mu objasni da to samo oni imaju. vidjevši da je još mali da shvati, odluči oderati sliviju, staru susjedovu mačku i napraviti jari tobolac. idućeg dana majka jari zašije na smeđi prslučić tobolac od stare silvije. mali jaro je bio presretan. poslijepodne je bilo vrijeme za njegovu najdražu emisiju national geographic.mali jaro ugledaše ptice i odmah poželješe imati krila poput njih. dođe on majci i kaže da neće više tobolac, on bi krila poput ptica da leti. i vidi majka da mu ne može objasniti.ode do susjeda, zakolje sve njegove kokoši i odere im perje za jarina krila. i tako igra se jaro sa svojim krilima i poželješe on poletjeti poput ptice. vidi on ljestve koje vode do krova i krene prema njima.u trenu silnog mahanja misleći da će doći do ljestava brže u nos mu uđe pero i zaštopa mu dišne puteve. poruka: nemoj gledati tv ako ga ne znaš gledati. dobar. ajde papapappapa
by varivazubodeadnjamimouthwashwave






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.