ponedjeljak, 31.12.2007.

Elan skije

Skijao sam ovih dana na Krvavcu i imao prilike naletiti na demo centar Elana i isprobati par skija iz njihovog asortimana. Oduvijek sam skijao na elanovim skijama ali sam se zadnji put gadno razočarao sa GSX skijom na kojoj mi se počupao tzv. sinhroflaxplate na obe skije jer je bio ušarafljen u skiju bez pripreme.
Tu skiju nakon ozbiljnijeg servisa još uvijek koristim i mogu reći da sam zadovoljan njome, skija je izuzetno brza, obzirom da je tvrdoće 12 i dužine 198cm nije ju lako voziti ali ako je dobro stisnete na tvrdoj stazi neće vas razočarati.
Da se vratim na isprobane elanove ovosezonske skije.
Magfire 10, ono što mogu reći o skiji koja je kao namjenjena za sve terene a imao sam je prilike isprobati na stazi koja je dijelom tvrda a dijelom ima nanosa snijega (hupsera) radi se o skiji koja je brljava koja ne drži na ledu, koja vibrira na nepravilan način i koja je mekana da bude vodljiva na mekoj podlozi ali se ni tu nije pokazala kao skija koja može zadovoljiti imalo zahtjevnijeg skijaša.
GS Race, je skija koja se pokazala nakon Magfire 10 kao puno boljom u svim segmentima pa čak i onima za koje je Magfire 10 namjenjena, iako GS Race nije idealna skija pogotovo jer samo vozio malo prekratku, 170cm a visok sam 183cm, mogu je preporučiti skijašima koji su iza sebe ostavili osnove i spremni su se suočiti sa svim vrstama terena.
SLX Race, skija namjenjena slalomskom stilu vožnje, kratki oštri zavoji po tvrdoj podlozi i koja će se pokazati vrlo dobra na hupserima jer je podatna i kratka tako da je njome lako manevrirati, ono što joj zamjeram jest što je dosadna poput svake izrazite carv skije, malog radijusa, koji vas tjera da radite jednolične zavoje a ne dopušta vam niti da prismrdite dubokom snijegu a ako je stisnete u dva zavoja uzastopce tako će vam lijepo uvrnuti koljena da nakon dvije sezone skakutanja i preseravanja sa tom skijom možete slobodno potražiti vezu na odjelu bolnice koja se bavi operativnim zahvatima tipa križni ligamenti i sl.
GSX Race, je skija koja po mom ukusu i koja se ne da usporediti niti sa jednom od navedenih, tvrda skija koja izvrsno drži na ledu i koja na svojih 178cm ima radijus od 18.3m koji omogućava duge i brze kose vožnje i ugodne brze zavoje bez napora a ako se imalo barata klasičnim prestupnim tehnikama njome je moguće raditi i kratke slalom zavoje. Na mješanom terenu kod kojeg se izmjenjuju nanosi snijega i tvrda podloga omogućuje izvrsno zaobilaženje nanosa jer ako je stisnete ponaša se na ledu kao klizaljka a opet ako želite možete s njome probiti nanos snijega ili amortizirati i kliziti po njemu. Sve u svemu radi se o skiji koja neće ostaviti niti jednog iskusnog skijaša ravnodušnim.
Na kraju sam se jedva odvojio od spomenute skije i ukopčao u svoje stare, duge i teške GSX mrcine za koje sam mislio da su skije koje se mogu mjeriti sa svakom carv skijom, ali eto, nove tehnologije su natjerali mene starog skeptika da promjeni mišljenje.


- 16:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.