ponedjeljak, 02.07.2007.

Buđenje

Probudilo me lagano drmusanje ramena.
-Što je?-upitao sam ga
-Moram porazgovarati s tobom.- rekao je
-Jel' baš moraš?-
-Da. Nisam dobro.
-Ok. Sad ću doći u boravak-
Izašao je iz sobe.
Zlatni je sociopata, nasilan i nepredvidiv tip s kojim je bolje biti u dobrim odnosima jer inače nikad ne znaš kad će te zviznuti stolicom po glavi.
Ustao sam i pridružio mu se u boravku.
Sjedio je za stolom ispred već pripremljenih mućkalica neskafea s mlijekom.
Zapalili smo po cigaretu i neko vrijeme šutjeli.
-Reći ću ti nešto što nisam nikome do sada rekao.-
-Reci.-
Ponovno je nastao tajac ali ovaj put neugodan.
Razrok je pa sam fiksirao oko koje je bilo usmjereno meni.
-Sa sedamnaest godina sam provalio s prijateljem u jedan stan, mislili smo da je prazan ali se tamo našla ta baba...-
Ponovno je zastao.
-I?-
-Počela je vrištati.- Gledao me je netremice
-Što se dogodilo?-
-Frend je skočio na nju i oborio je na pod, dohvatio je nekakvu krpu i pokrio joj lice ali se ova i dalje d'rala.-
-Dobro. I?-
-Uzeo sam sataru i počeo je udarat po glavi.-
-Ubio si je?-
-Da, pisalo je u novinama.-
-Nisu vas nikada našli?-
-Ne.-
Ostao sam osupnut, očekivao sam da će izaći sa nekakvom tjeskobnom pričom o tome kako ne može više biti u bolnici ili nešto slično.
Gledao sam ga i shvatio da se on uopće ne kaje zbog tog djela već je samo htio s nekim podjeliti to iskustvo i usput ušićariti drušvo jer mu se nije spavalo.
Zlatni se dobro snašao u HOS-u, iskazao se u borbi što i dolikuje ljudima njegova profila, ranjen je nožem sa prokletim balijom kako kaže.
Imao je veliku ranu duž unutrašnje strane bedra koja se protezala od iznad koljena pa sve do prepona, nekim čudom mu nije prerezao arteriju, tako da je priča o tom događaju bila poprilično vjerodostojna.
Ubio ga je zabivši mu nož u tjeme dok mu je ovaj kasapio nogu.
Kad je prestao ratovati, vratio se u civilni život, nizao je hospitalizacije i zatvorske kazne.
Najduža robija mu je bila radi ubojstva susjeda koji se požalio njegovoj majci zbog buke koju je ovaj stvarao tulumima.
Majka mu je nakon razgovora u liftu došla suznih očiju doma i on je nakon što je saznao za prigovor sišao kat ispod, provalio vrata stana i zaklao susjeda u njegovom stanu.
Odležao je 8 godina Lepoglave.
-Bolje da mi to nisi ispričao.-
-Morao sam.-
-Dali ti je sad lakše?-
-Ne znam.-
-E, pa vidiš. Meni je sad teže!-
Pogledao me je iskosa sa tim svojim razrokim okom, povukao dim i nasmješio se.



- 20:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.