skuteri i samo skuteri

30.07.2009., četvrtak

Leovince hand made 70

leovince hand made 70 Pictures, Images and Photos

29.07.2009., srijeda

Plin za skutere

Auto plin zbog svojih karakteristika ima povoljan utjecaj na agregat..




1. Tiši i mirniji rad

2. Vijek trajanja motora produljuje se za oko 35%

Potpuno sagorijevanje smjese plin-zrak u cilindrima agregata ne dovodi do gubitka goriva u ispušnim plinovima. Ulje u motoru ima veću dugotrajnost ( duže zadržava vlastite karakteristike ) .

Ne dopušta stvaranje korozije koja nastaje prisustvom aditiva koji se dodaje benzinu radi poboljšanja njegovih osobina.

Kada u skuter ugradite plin potrošnja će porasti za 10-20% najčesće zbog nekvalitetnog ukapljenog plina GPL-LPG, ali ipak to pada u drugi plan jer se vozite 50% jeftinije nego na benzin..

Prednosti plina u odnosu na utjecaj na prirodu su sljedeće: ne ispuštaju olovo, proizvode manje ugljičnog dioksida i ne razgradivih ugljikovodika.

Cijena ugradnje za skutere je od 1500 do 2000 kuna.



Tuning po klasama(50ccm)

Prije nego što počnem ovaj tekst o tuniranju skutera želio bih prvo napomenuti javnosti kako je nabrijavanje skutera veoma složen i mukotrpan posao....Potrebno je neprestano ulaganje što se može i izraziti na vašoj(tatinoj)lisnici..Jednom kad počnete nema više kraja.....tj to je kraj bez dna!!Vi morate stalno nešto dodavati i dodavati i nikad u potpunosti nečete biti zadovoljni....to je jedna vrsta droge koja ima i pozitivnih strana!!Nema večeg gušta nego kad stavite novu spulju(auspuh)i kad vam čujete taj novi zvuk a nemožete iz face izbaciti taj svoj smiješak...ili kad npr.stavite kit...veče zapremnine....pa kad vam skut poleti...e da to je taj osječaj....ili kad idete race sa nekim gradskim šminkićem...i dobijete ga....a onda umirete od smijeha,,,e da da...baš je to dobra strana tuninga!!!
Ovako postoje 3 kategorije tuninga:

1.CITY
2.MIDRACE
3.RACE

1.CITY
Ovo je najjeftiniji tuning i daje povečanje performansa za nekih 60-70 %.
Znači ukoliko je skuter tvornički(serijski)imao 5 ks sad če imati 7-9ks što možemo za uložene lovu smatrati vrlo dobrim povečanjem.
a)Prvi korak bi bio dakle auspuh!
Tu spadaju:Leo Vince ZX,Polini Funky,Leo Vince RR,Metrakit HM,Yasuni Z,Technigas Next R,Laser XPro,Arrow extreme,itd....
Moja preporuka:Leovince RR-razlog-dostupnost,cijena,dobro radi sa serijskim cilindrom ali i base kitom)cijena-oko 1000kn.
b)Drugi korak bi bio kit!!
Tu spadaju:Malossi sport,Polini,Top Performance,te nešto jači MHR(on je između base kita i midrace kita)
Moja preporuka:Malossi sport-razlog-cijena,dugotrajnost!-cijena oko 1000kn
Važno je i napometu da ugradnjom kita vaš skuter ima zapremninu 70ccm(točnije 68)
c)Karburator
Noviji skuteri imaju 17,5 karbove što je sasvim dovoljno....ali neki stariji imaju 12...te bi bila preporuka da si nabave 17,5...cijena oko 400-500kn!

dodaci za max dobit
d)Variomat
Znači nabavak sportskog variomata koji bi pomogao da nestanu rupe u ubrzanju!
Preporuka-Malossi 2000
e)Federi kvačila,federi kontrasta i rolice-zajedno oko 300kn!!


Zaključak:Za nekih 2200kn povečanje snage i za 60% je čisto lijepa računava...uz dodatne komponente cifra raste ali se vuče maximum iz priloženog!



2.MIDRACE
Važno je napomenuti da ovaj stupanj tuninga daje puno veče performanse od seriskog cilindra ali traži zato i veču potrošnju ali i brigu!!
a)Kit - što drugo preporučiti osim Due+ ("ljubicastog"). Cijena mu se kreće oko 1300 kn i s obzirom na performanse je best buy kit!!.
b)S obzirom na visoke okretaje i snagu koju taj kit razvija svakako treba imati i odgovarajući auspuh. Izbor auspuha je najbolnija tocka pri instalaciji tog kit-a, budući da se rijetko koji suspuh dobro "slaže" s njim.
Moja preporuka svakako ide modelu Nardo (proizvodi ga takoder Top performance),4Race od Polinija te eventualno Gianelli shot.
Cjena Narda je oko 1300 kn.
c)Karburator- minimalna preporuka pri izboru rasplinjača je 17.5mm, dok bi se maksimalno trebalo ograničiti na 24 mm. Izbor proizvođača će najčešće pasti na provjerena imena kao što je Dellorto, dok će najbolji odnos performanse/potrošnja biti postignut promjerom 19mm. Cijena je 400-500 kn

S obzirom na serijski agregat performanse su povečane i do 120%.
U ovom slučaju cijena tuninga izlazi oko 3000 kn.Također, veoma je preporucljivo promjeniti radilicu, prvenstveno radi sigurnosti da će nova (sportska radilica) izdržati povećana opterećenja. Njihove cijene kreću se oko 800-1200 kn.
Napomenuo bi da je bitno staviti karbonske lamelice umjesto serijskih metalnih, jer metalne vole puknuti i ošteti klip/cilindar dok karbonske i ako puknu neće ništa oštetiti jer izgore. Karbonske lamelice su posebno bitne kod većeg karburatora jer se bolje otvaraju pa omogućavaju bolje ulaženje smjese u karter.
Ako želite dobiti apsolutni maximum iz motora preporucamo malossi Over range i slične dodatke. Samo usporedbe radi, opisani skuter, sa svim navedenim modifikacijama, klase MIDRACE , može se mjeriti sa Gilerom Runner SP180.:)

3.RACE
Najjača i naravno, najskuplja opcija tuninga je naša RACE klasa. To je klasa bez kompromisa i puno pogovora - ukoliko imate 10000 kn i spremni ste ih ulozit u skuter, to je pothvat za vas. Takvi skuteri su čak brži od sportskih motocikala poput R1 u prvih nekoliko desetaka metara u ubrzanju. Ovdje se sve komponente stavljaju odjednom i "uštelavaju" zajedno, te su gotovo uvijek i od istog proizvođača.
a)Kit - Najjaci su u ponudi: MHR TEAM Modular Head, Polini Evolution i Hebo Manston.
b)Ispuh Ovdje kao i u čitavoj klasi, nema puno izbora. Prema pravilu - race kit ide sa race auspuhom. Za MHR team stavlja se MHR auspuh, za HEBO kit auspuh istog proizvođača itd.
c)Radilica - vjerojatno najvažnija komponenta. Obavezna je izmjena pri montaži ostalih dijelova, jer standardna nije predviđena i nemože izdržati novonastala opterećenja. Također, kao i kod ispuha, svaki proizvođač kita, za ovu klasu proizvodi i radilice, kao i ispuhe.
Za MHR team stavlja se MHR radilica, 12mm bolcna. Za Evolution - naravno, EVOLUTION radilica. U kombinaciji sa HEBO kit-om, koristi se bilo koja od dvije upravo navedene.
d)Rasplinjać – upotrebljava se MINIMALNO 21mm, što zna potrošnju dignuti do vrtoglavih 15l, no vjerujemo da to nikome tko razmišlja o ovome stupnju tuninga ne predstavlja bitan faktor.

Od dodataka koji se kombiniraju sa ovim osnovnim dijelovima, nazovimo ih tako, ugrađuje se i sportski variomat te sportska elektronika. Ukratko - sve što je u katalogu.

Postoji još hrpetina sitnica koje možete staviti, ali i ne morate. Sve ovisi o tome koliki ste skuter freak i koliko ste spremni uložiti. Spomenimo samo neke stvari. Tu su sportski amortizeri, novi kočioni diskovi, sportske gume, itd. Svi ti djelovi pridonose vašoj sigurnosti.

piaggio nrg power

Photobucket

piaggio nrg mc3

Photobucket

28.07.2009., utorak

Auspuh-TT

Photobucket

Test-ixil twin

Photobucket


Photobucket

Danas sam imao prilike vidjeti na djelu ovaj vrlo atraktivan auspuh renomiranog proizvođača IXIL.
Za početak bi prvo rekao dvije tri riječi o IXILu . Radi se o iskusnoj firmi sa sjedištem u Barceloni koja proizvodi ispušne sisteme još od davne 1955. godine . Ako samo napomenem da imaju tradiciju u MOTO GPu, onda bi svima trebalo biti o koliko se jakom imenu radi
Testni skuter je APRILIA AREA 50, 2001. god. , ima 5900 kilometara pređenih , sve je uglavnom serijski, na koji je montiran IXILov sportski RACING2 CARBON auspuh.
Test je obavljen budimo realni u pomalo amaterskim uvjetima, ali daje solidan uvid u sam proizvod..

Pa da krenemo. Sam auspuh uistinu je karbonski, i vrlo je atraktivnog dizajna. Zvuk u trenutku paljenja skutera postaje prava melodija , blago rečeno je predivan. Relativno glasan , ali za 50 ccm skuter nevjerovatno dubok . Performanse su očekivano porasle jer orginal auspuh poprilično guši samu apriliu na nekih 65km/h , a sa IXILom (i samo njim) skuter je ubrzao na solidnih 75KM/h , što je sasvim solidno. Iako je za napomenuti da sam start je mrvicu možda malo tromiji. Čini se da ovaj auspuh vapi za ugradnjom KITa na skuter :) . I za kraj sam ostavio vizualni utisak koji je stvarno odličan..
Najjednostavnija paralela bi bila- svi znamo za DUCATI, neki če reći preskup za ono što nudi , ali svi bi ga htjeli imati.
Više o IXILu i njihovim proizvodima možete naći na www.ixil.com.hr .



Nova aprilia sr 50

Photobucket

runnerice..nove i stare

Photobucket

najnovija gilera runner 50sp simoncelli

Photobucket

gilera runner 50 racin replica

Auspusi


Photobucket


Auspusi - vrlo sportska opcija i vrhunska kvaliteta i dizajn. U kombinaciji sa Polini kitom, dobit ćete maksimalnu iskorištenost.

Prijenos

Photobucket

Rolice

Photobucket


Rolice - koriste se kao zamjenski djelovi varijatora kako bi bolje izbalansirali raspored snage. lakša rolica - bolje ubrzanje, teža rolica - veća brzina.

ZX auspuh

Photobucket


Cijena oko 1150 kn..


POLINI GLJIVE

Photobucket


Filteri zraka - stavljaju se kada se mijenja karburator kako bi protok zraka bio veči i bolji.

jedni od najboljih rezonantnih auspuha

Photobucket

Polini kit

Photobucket

Giannelli silencers

Photobucket

Radilica

Photobucket

Polini remen

Photobucket

Remeni - koriste se za prijenos snaga od varijatora na kumplung - Polinijevi su najkvalitetniji, te postoje ojačani kevlarom koji se ne rastežu pri opterečenju.

Kumplung

Photobucket

Kumplunzi i šalive kumplunga - zamjenjujemo ih kada želimo postići bolji i efikasniji prijenos snage na zadnji kotač.

Varijomat

Photobucket


VARIJATORI SE KORISTE KADA ŽELIMO POBOLJŠATI PRIJENOS, TJ BOLJI RASPORED SNAGE.

Kit

Photobucket


Kitevi 70ccm su prilagođeni za skutere i motore, kako bi se kubikaža povečala sa 50 na 70 ccm. Kitevi su prilagođeni za motore koji imaju vodeno i zračno hlađenje, vrhunskih su performansi. Na lageru imamo veliki izbor kiteva za skutere i maxi skutere te motore od 125 ccm: Piaggio, Gilera, Malaguti. Peugeot, Yamaha, Aprilia, Tgb, Generic, Cpi, Honda, Suzuky, Italjet

O auspusima

Ovisno o svrsi skutera dijelimo ih na skutere za svakodnevnu upotrebu, za duza putovanja i racing skutere. Kod skutera za svakodnevnu upotebu trebamo koristiti ispuh koji nije previse glasan i koji ne povecava potrosnju goriva.Kod skutera namjenjenih duzim putovanjima ne preporuca se mjenjanje originalnog ispuha nego koristenje ispuha slicnog originalnom. Kod racing skutera se, naravno, preporucuje se ispuh koji daje najbolje performanse, ne uzimajuci u obzir potrosnju i buku koju stvara. Pri tome moramo paziti na stupanj "friziranja" skutera koji zelimo ostvariti. Ako na pocetku samog "friziranja" zamijenimo ispuh mozda se taj ispuh ne pokaze dobrim u kasnijim fazama.Takoder morate paziti da ispuh odgovara vasem skuteru.Prepravljanja ispuha da odgovara vasem skuteru u 99% slucajeva vodi do unistenja ispuha.

PM tunning Xtech

Photobucket



PM tunning Xtech
Ispuh koji prema mnogima daje najbolje performanse na gileri runner180 sp. Takoder ga nije moguce kupiti u Hrvatskoj.


Ixil twin

Photobucket


Ixil twin
Ovo je jedan od najljepsih ispuha, ali ga nije moguce kupiti u Hrvatskoj.


Jolli motto

Photobucket


Jolli motto
Ispuh koji se preporucuje skuterima od 125 i 180 ccm. Ovaj ispuh daje dobre performanse kod skutera vece kubikaze.


Gianelli

Photobucket

Giannelli
Ima performanse slicne arrow ispuhu. Cijena 1400 kn.

Arrow kompress

Photobucket


Arrow kompress
Arrow kompress daje dobre performanse i kod "nefriziranih" skutera, s tim da se uvijek preporucuje povecanje kubikaze. Cijena 1500 kn

Malossi racing ispuh

Photobucket

Malossi racing ispuh
Ovaj ispuh zahtjeva najvecu razinu "friziranja" skutera da bi ispravno funkcionirao ali ujedno daje najbolje performanse.Cijena oko 2500kn za 70ccm te 3500 kn za 180 (172 ccm).

Malossi power air filther on Derbi SM 50


RUN du 4/11/2007


scooter dragster course Italie 2 fast malossi mhr team pro r


derbi gp1 250 racing


derbi gp1


derbi gp1 open

Photobucket

Model OPEN je novi model nastao na temelju RACING modela . Izgleda da odličan dizajn i vrhunske vozne karakteristike Racing modela nisu bile dovoljne da sa ipak malo visokom cijenom osvoji svjetsko tržište . Stoga je Derbi neke stvari ovoga puta probao pojednostaviti i vratiti se standardima kojih se svi drže , te sniziti cijenu i na taj način i zadovoljiti i taj segment kupaca. Motor je ovoga puta drugačije smješten, a mogu se primjetiti i razlike recimo u sjedalu koji je ovoga puta jednodjelni , ili stražnji žmigavci nisu više oni skupi lijepi.. itd..
Izgleda da je derbi ovoga puta u potpunosti uspio u svom naumu, jer sav šarm Racing modela je skuter zadržao, ali i voznost samoga skutera je ostala vrhunska. Aluminijski okvir uz odlične sportski tvrde amortizere osigurava vozaču vrhunsku sportsku vožnju , što znači da naginjanje u zavoju ne predstavlja nikakav problem, te je pravo zadovoljstvo navedeni skuter voziti na magistralnim cestama. Po samom gradu je Derbi posebno agilan , te je tada kao "riba u vodi" ..
Iako je skuter tvrđe podešen , to ne znači da je neudoban. Položaj vozača , samo sjedalo, nešto veći kotači u klasi (14" prednji , i 13" stražnji kotač) , odličan okvir s odličnim ovjesom, sve to je dobro pogođeno , te je skuter sasvim udoban i za dulju vožnju ili za vožnju po gradskim rupasto-jamastim cestama. Jedino za suvozača u cijeloj ovoj priči ima ipak malo manje mjesta...
Za potpuni osjećaj sigurnosti brinu se i odlične kočnice koje na ovom vrhunski podešenom skuteru odlično funkcioniraju.

Sam motor je ovoga puta uzet iz piaggia , obujma je 49 ccm, te razvija 7 KS pri 7500/min što u stvarnosti deblokiran skuter potjera do 80 km/h . Ipak skuter podliježe zakonima koji ga blokiraju na 50km/h. Položaj motora je ovoga puta klasičan , kao i sam prijenos snage na kotač , jer nema više popularnog "lanca" . Sve u svemu odličan izbor za ovaj skuter koji treba samo najbolje te je s ovim motorom to i dobio.

Sam volan je odlično postavljen te odlično prenosi informacije vozaču . Na njemu se ističe veliki analogni kilometarsat , a pored njega je i mali digitalni kilometar sat. - Taj dio mi nije baš jasan moram priznat. Čini mi se da je Derbi imao namjeru na mjestu analagnog kilometarsata staviti pokazatelj broja okretaja , ali izgleda da je spletom okolnosti došlo do greške i sad su tu dva pokatatelja brzine, ali možda se i varam i drugima bude to normalno.. Digitalni sat pokazuje i druge informacije kao što su i broj prijeđenih kilometara i količinu goriva u spremniku. Sve u svemu u kompletu kad se pogleda izgleda lijepo i pregledno.

Mjesta pod sicem ima dovoljno (za kacigu recimo) , a i pretinac pod volanom se može dobro iskoristiti, tako da ovaj skuter i u pogledu praktičnosti sasvim konkurentan.
Svu u svemu moj konačni utisak je odličan, te cijena se ipak sada čini konkurentnom u klasi. U razgovoru sa vlasnikom tvrtke CROFUTURA sam ih priupitao kako to da ovaj skuter nije zapažen i recimo na PH za skutere (rado bih i takav test napravio ).. Oni tvrde da najzasupljeniji skuteri koji dominiraju prvenstvom nisu tako vozni kao i njihov GP1 i da ni njima nije jasno zažto je to tako, ali da su oni voljni izaći u susret i pripomoći nekome ako bi htjeo probati voziti se na Derbiju na PH . Vrlo samouvjereno i pohvalno, stoga vozači, kontaktirajte ih. Nemojte se sramiti poslati makar e-mail..

PLUS : kvaliteta izradev, dizajn , vozne karakteristike , motor , kočnice..
MINUS : mjesto za suvozača manje udobno , 2 kilometarsata su mi "glupa"




derbi gp1 50 racing


najlijepsa standard pedeseticawavewavewavewave

muzika u sicu motora

Photobucket

aerox

Photobucket

aerox

Photobucket

aerox

Photobucket

isto runer

Photobucket

runner

Photobucket

nova runnerica od 125 kubika..i auspuhom

Photobucket

runnerica sa ZX-om

Photobucket

aerox

Photobucket
Photobucket

aerox

Photobucket






Photobucket



Photobucket

masina od aeroxa.......

aprilia sr 50 racing

Photobucket

aerox

Photobucket

aprilia sr 50

Photobucket

lijepo sredena

gilera runner......

Photobucket

starija verzija


talijan,japanac,francuz.........

Photobucket

yamaha

Photobucket

27.07.2009., ponedjeljak

aeroxica

Photobucket

isto jako lijepa i jedna od najlijepsih.......wavewavewavewavesretansretansretansretanbeljbeljbelj

aeroxica

Photobucket


jedna od najlijepsih aeroxica koju sam vidiosretansretansretansretansretanwavewavewavewave

opet..yamaha

Photobucket

malguti firefox....

Photobucket

ovakvog je vozim..samo druge boje..ali ova boja je predivna..
wavewavewavesretansretansretan

nexus 500..

Photobucket
ovo mi je od vecih skutera najlijepsi...wavewavewavewavesretansretansretansretan

runnerica

Photobucket

aerox..

Photobucket

yamaha..aerox..

Photobucket
auspuh je predivan..........sretansretansretansretansretanbeljbeljbeljcoolcoolwinkwinknaughtynaughty

yamaha aerox..predivno sredena..

Photobucket
wavewavewavebelj

aprilia sr

Photobucket
standard..


evo..dodatna oprema..to je arow auspuh..

Photobucket

runner

Photobucket

evo runnera..

Photobucket
predivan je.....(::


aerox

aerox

evo jos tuninga


evo jean video o tuningu..


ee...pozz svima..

ee..pozam svih pogotovo obožavatelje skutera i tuninga..ja sam damjan sad sam zavrsio osmi razz i upisao sam pomorsku skolu u bakru..zivim u rijeci.pozzzzzz

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.