skuteri i samo skuteri

28.07.2009., utorak

derbi gp1 open

Photobucket

Model OPEN je novi model nastao na temelju RACING modela . Izgleda da odličan dizajn i vrhunske vozne karakteristike Racing modela nisu bile dovoljne da sa ipak malo visokom cijenom osvoji svjetsko tržište . Stoga je Derbi neke stvari ovoga puta probao pojednostaviti i vratiti se standardima kojih se svi drže , te sniziti cijenu i na taj način i zadovoljiti i taj segment kupaca. Motor je ovoga puta drugačije smješten, a mogu se primjetiti i razlike recimo u sjedalu koji je ovoga puta jednodjelni , ili stražnji žmigavci nisu više oni skupi lijepi.. itd..
Izgleda da je derbi ovoga puta u potpunosti uspio u svom naumu, jer sav šarm Racing modela je skuter zadržao, ali i voznost samoga skutera je ostala vrhunska. Aluminijski okvir uz odlične sportski tvrde amortizere osigurava vozaču vrhunsku sportsku vožnju , što znači da naginjanje u zavoju ne predstavlja nikakav problem, te je pravo zadovoljstvo navedeni skuter voziti na magistralnim cestama. Po samom gradu je Derbi posebno agilan , te je tada kao "riba u vodi" ..
Iako je skuter tvrđe podešen , to ne znači da je neudoban. Položaj vozača , samo sjedalo, nešto veći kotači u klasi (14" prednji , i 13" stražnji kotač) , odličan okvir s odličnim ovjesom, sve to je dobro pogođeno , te je skuter sasvim udoban i za dulju vožnju ili za vožnju po gradskim rupasto-jamastim cestama. Jedino za suvozača u cijeloj ovoj priči ima ipak malo manje mjesta...
Za potpuni osjećaj sigurnosti brinu se i odlične kočnice koje na ovom vrhunski podešenom skuteru odlično funkcioniraju.

Sam motor je ovoga puta uzet iz piaggia , obujma je 49 ccm, te razvija 7 KS pri 7500/min što u stvarnosti deblokiran skuter potjera do 80 km/h . Ipak skuter podliježe zakonima koji ga blokiraju na 50km/h. Položaj motora je ovoga puta klasičan , kao i sam prijenos snage na kotač , jer nema više popularnog "lanca" . Sve u svemu odličan izbor za ovaj skuter koji treba samo najbolje te je s ovim motorom to i dobio.

Sam volan je odlično postavljen te odlično prenosi informacije vozaču . Na njemu se ističe veliki analogni kilometarsat , a pored njega je i mali digitalni kilometar sat. - Taj dio mi nije baš jasan moram priznat. Čini mi se da je Derbi imao namjeru na mjestu analagnog kilometarsata staviti pokazatelj broja okretaja , ali izgleda da je spletom okolnosti došlo do greške i sad su tu dva pokatatelja brzine, ali možda se i varam i drugima bude to normalno.. Digitalni sat pokazuje i druge informacije kao što su i broj prijeđenih kilometara i količinu goriva u spremniku. Sve u svemu u kompletu kad se pogleda izgleda lijepo i pregledno.

Mjesta pod sicem ima dovoljno (za kacigu recimo) , a i pretinac pod volanom se može dobro iskoristiti, tako da ovaj skuter i u pogledu praktičnosti sasvim konkurentan.
Svu u svemu moj konačni utisak je odličan, te cijena se ipak sada čini konkurentnom u klasi. U razgovoru sa vlasnikom tvrtke CROFUTURA sam ih priupitao kako to da ovaj skuter nije zapažen i recimo na PH za skutere (rado bih i takav test napravio ).. Oni tvrde da najzasupljeniji skuteri koji dominiraju prvenstvom nisu tako vozni kao i njihov GP1 i da ni njima nije jasno zažto je to tako, ali da su oni voljni izaći u susret i pripomoći nekome ako bi htjeo probati voziti se na Derbiju na PH . Vrlo samouvjereno i pohvalno, stoga vozači, kontaktirajte ih. Nemojte se sramiti poslati makar e-mail..

PLUS : kvaliteta izradev, dizajn , vozne karakteristike , motor , kočnice..
MINUS : mjesto za suvozača manje udobno , 2 kilometarsata su mi "glupa"




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.