petak, 07.04.2006.

nedefinirana

Strah me da ću noćas postati more,
utopit ću se u posoljenim suzama
i ishlapiti na žaru očaja, samoće,
neshvaćenosti..
Nitko mi ne može pomoći,
a i onaj tko može je daleko,
zatočen u četiri zida srama.
Molim se da što prije sruši te zidove
i da me samo jednim,
dugo očekivanim zagrljajem
vrati u ono što sam bila,
prije neg ishlapim u bezvrijednu krutu sol.
Bojim se, bit će kasno.
Vapaje mi ne prenose zli prijatelji
već ih bacaju u ponore gdje se grčevito guše.
Vrati se, molim te, jer ne znaš koliko mi trebaš.
Ne znaš da više nisam ona ista,
da se smijem i kad plačem jer,
tješim se, doći ćeš.. i donjeti mi osmijeh.
Samo da znaš koliko mi trebaš.

- 09:48 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

smijehom strah prekrijem...

...život je gotov kad je borba završena...

...nema sretnijih ljudi od onih koji se rastanu kao prijatelji...

...opraštajući onima koji nas uvrijede uzdižemo se iznad njih...

...nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom...

Ako odem tko će me naći?
Ako krenem tko će me zaustaviti?
Ako otvorim oči tko će me uspavati?
Ako umrem tko će me vratiti?

-
-napisano u trenutku kada je samoća pokucala
na vrata jednog života...


Free Hit Counters
Free Hit Counters

TEŠKO JE BITI ČOVIJEK KAD ZABRIJEŠ DA SI BOG

glasovi razuma: