Šahovski klub Brda


Click here for Myspace Layouts

subota, 23.03.2019.

Plenki najbolji od Brđana, opet najavio juriš na vrh!

Splitska ekspedicija ostvarila je u petom kolu polovičnih 2/4.
Idemo po redu:
Plenki je pobijedio u omiljenoj Skandinavci s Dd6. Evo i izjave našeg majstora nakon partije:
- Upao sam u pripremu i gadno me pritisnuo u otvaranju, ali nekako sam izdržao. A kad je počelo "glava-glava", nije imao šanse. Isprodavao sam par lijepih fora za kraj, rekao je Plenki.
Predsjednik Ivić opet je remizirao. Vratio se omiljenom otvaranju iz mladosti, Španjolskom gambitu i već nakon otvaranja postigao puno bolju poziciju. Imao je na raspolaganju jaki potez za nastavak inicijative, ali je odigrao dva mlaka poteza i bijeli se konsolidirao:
- Nakon otvaranja sam u mislima već uknjižio pobjedu, kao i drugom kolu protiv Svena Tice, ali kako to obično biva to se kasnije obije o glavu, kao u onoj poslovici o ptici i gnijezdu, rekao je Ivić.
Marko Šekelja remizirao je sa škotskim reprezentativcem Alanom Tateom, iako je cijelu partiju imao puno bolju poziciju:
- Zadovoljan sam s remijem, nisam želio riskirati, rekao je popularni Šele koji se "vratio u život" nakon ove partije. Naime, samo par sati prije partije u telefonskom razgovoru povjerio se jednom prijatelju u Splitu:
- Nema šanse da više zaigram na Europskom prvenstvu, ovo mi je prvi i zadnji put!, rekao je tada Šele, još pod dojmom poraza prethodnog dana.
Ivo Ivanković izgubio je poslije petosatne borbe:
- Do sada sam zadovoljan igrom, ali u nekoliko partija nisam imao ni sreće. Idemo dalje, optimistično je najavio Ivanković.
Danas je slobodan dan i Brđani će u obilazak centra Skoplja.
U makedonski glavni grad stigao je i tajnik HŠS- Alojzije Janković koji je Brđane pozvao na kavu i ugodni razgovor...

- 09:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #