Šahovski klub Brda


Click here for Myspace Layouts

petak, 04.05.2012.

Novi kandidat za predsjednika HŠS-a!

Senzacionalna vijest stigla je večeras iz Splita, pojavio se novi kandidat za predsjednika Hrvatskog šahovskog saveza!
Svoju kandidaturu istaknuo je sad već legendarnismokin "Inspektor Atelać", a njegovu kandidaturu i program rada prenosimo u izvornom obliku, kako nam je i poslao u pisanom priopćenju.
Sad je već potpuno jasno da se uz Vrhovnika i Leku pojavio i "treći čovjek" koji će potporu gotovo sigurno dobiti u svojoj bazi, odnosno Dalmaciji, a neslužbeno doznajemo i kako računa na potporu ženske populacije.



INSPEKTOR ATELAĆ
KANDIDATURA ZA PRESJEDNIKA HŠS
Uvaženi šahisti i šahistkinje, prije nego i službeno pošaljem svoju kandidaturu, želim provjeriti da li uživam vaše povjerenje tako da svi koji me podržavaju to i napišu na ovom glogu. Ja sam čuveni inspektor Atelać i da smanjim priču o sebi dosta je reći da sam ja Robin Hood modernog vremena.Moj program je slijedeći
1- Oćistiti sve vrste korupcije i organiziranog kriminala iz HŠS
2-Zbrinuti paceraju koja ionako čini ogromnu večinu a služi samo za nabijanje i harač
3-ukinuti sve privilegije velemajstorima i šahovskim funkcionerima čije gluposti headbangslušamo cilo stoljeće
4-posebnu pažnju posvetiti borbi protiv droge i tu je moj slogan -dok je rakije i vinaparty kojoj budali treba kokaina
Za sada ovoliko jer vas nemam namjeru daviti beskonačnim elaboratima
In vino veritas







Inspektor u razgovoru s najbližim suradnicima














- 23:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #