sanjam otvorenih očiju

18.12.2020.


sintagma kao metafora
neće proći
kad sanjam te zatvaram oči
ne spavam nikad jer pohodiš mi misli
ako po vazdan pred očima tvoj lik vidim
živa si vjeruj mi i uvijek ista
godine idu i ja te slijedim
smiješ se poznajem te dobro
svaki osjet u pogledu te ima
da nisi ne bi ni bila
tu na dohvat
u očima
četiri godišnja doba
jutrom naravno
sve se tako skupi
u našoj potrebi
ima nas u praskozorje
krešendo oluje
igre dodira
u neznakama novoga dana
trajanje naše u vremenu
slijedom notnog zapisa
treba samo znati
pravi takt odabrati


kako da ne mislim
kako da ne sanjam
poruke noćne pretvorim u stih
da sanjam kažeš
nakon tvojih riječi
noć postaje dan
samo da nađem još onu nit
ima nešto što nas veže
more plave tišine
možda oči u njemu vidmm
tako to ponekad krene
ispuniš mi snove
ostajem budan
zamijenio sam noć za dan
čitaj me do sutra
čudan neki san
BS 20201217

<< Arhiva >>