A što bi mi značio? Ovdje sam!

21.04.2020.

Piše da sam stigao u 12. mjesecu 2006.
Bila su neka dva posta prije. Prvo me admin lijepo najavom najavio i pohvalio. U to doba je admin poticao na objavljivanje.
Učenici me natjeraše, sjećam se bio je to Sedmi b. Kao prvi komentatori javile su se Vitae i Rusalka. I tako je počelo. Imao sam super dizajn kojeg je kasnije neki bug upropastio. Kasnije mi je Teuta napravila ovaj i taj sam zadržao.
U osmom razredu su učenici isparili na Facebook, a ja sam ostao ovdje. Nakon nekoliko godina sam i ja paralelno počeo objavljivati na FB.
Do 2012 sam se javljao u 00.03 objavama. Žena mi je umirala pet godina i Blog mi je popunjavao vrijeme dežuranja. 2010. odoh u mirovinu i Blog mi je bio glavna preokupacija.
Blog je uglavnom popunjen pjesmama, bilo je kulinarstva, i izvještavanja sa kulturnih događanja.
Bila je tu i ljubav. Bila je knjiga. Za one koji svoju zavist troše na mene bilo je dosta materijala.
.
U zadnje vrijeme sam i admin Udruge umjetnika Vladimir Majer pa je to kao službeni blog za koje sam od nekih dobio uvrede javne i tajne.
Osnovni problem ovog portala je što nema propisani kodeks ponašanja
I naravno, jednom bloger uvijek bloger

<< Arhiva >>