kako naći sreću

23.11.2016.




Vidio sam jasno radost u tebi
Tko se veselio životu ne bi
Taj poznajem te dodir nenadani
Toplina neka zaiskrila tu večer
Razgovori razgovori u okrilju pjesme
Dim cigarete nedostajale su svijeće
Tko si tko sam preskočilo vrijeme
Nije bitno što u pječanome satu curi
Mi smo popunili nelagodu riječi
Neobavezno nešto a tako blisko
Ma nije važno riječi su tekle
Oduvijek poznajemo naše dileme
Samoću samo riječi pregaziti mogu
Šutjet ćemo poslije (analiza bit će na povratku kući)
Kako i zašto nećemo znati sve će to život da plati
Nisi me pitala za moje more oduvijek plavo
Ne nismo mogli jedno od drugog pobjeći
Nemamo ni kamo samo ti ja to znamo
Još samo da si pružimo ruke približimo obale
Briga nas za vrijeme neka drugi tragaju za srećom
A mi jesmo li je našli ne znam ipak ona je s nama



<< Arhiva >>