Admin zvan Valcer

13.08.2014.

Admine,
Valcer ti je prigovarala, a gledaj kako ona to radi na svom privatnom site-u

Dizajn Tim
To Me
Aug 12 at 11:29 AM

Poštovani,
vaš nalog na blogograd.org je trajno blokiran i prvom prilikom backup
sistema biće arhiviran, a to znači trajno nedostupan za korišćenje (za
sada samo superadmin može da mu pristupa).
Nakon arhivacije niko više neće moći da mu pristupi, zato bismo Vas
zamolili da to više ne pokušavate i ne tražite od sistema blogograd org
da vam resetuje šifru jer sistem to neće uraditi.
Zbog nekih kvalitetnih pesama i komentara vaš nalog će biti vidljiv
posetiocima, ako vi tako dozvoljavate.
U svakom slučaju imate pravo zatražiti kompletno brisanje vašeg naloga,
što ćemo uraditi samo na vaš zahtev.
Molimo vas da ne zagušujete blogograd.org sistem, jer vam on neće
odgovoriti na vaše zahteve resetovanja širfri, kao ni bilo kakvog drugog
pristupa istom.
Hvala na razumevanju,
Blogograd.org tim


To Dizajn Tim
Aug 12 at 5:12 PM
hvala na kulturnoj obavijesti
tako se ponašaju kulturni ljudi
bilo mi je lijepo s vama, a samo mi objasnite zašto ste me izbacili
crno na bijelo
mislim da imam na to pravo
jesam li koga ubio?
ili smetam nekome što sam Hrvat ili. ovo treće ne volim spominjati..
inače kopanje po mojim postovima i sakrivanje
dokaz je nečije kulture
hvala na cenzuri

lijep pozdrav
Boris Simeoni, profesor jugoslavenskih književnosti i jezika

PS
tu se nema što razumjeti
nije ovo igraonica u dečjem vrtiću
nego kulturni blog
barem sam tako mislio

na promociju ste me dužni pozvati
pa ako to želite izbjeći nemojte ni organizirati promociju
hvala


uvažena blogerica ovih dana u komentarima piše ovo
• na nama je da se mi sami imamo čega sjećati kad dođe
vrijeme mjerenja duše
(koju neki zaista nemaju),
i da imamo što pokazati, ako svoja djela podastiremo sudu.
13.08.2014. (06:56)
• Kad prijatelji najave, otvorim,
inače ne, jer ima nekih koji bi pisali red hvale,
tri reda prostakluka. Brži im jezik od mozga.
A ipak je ovo moj blog, moja kućica.
12.08.2014. (20:43)
• samo pogledaj naslovnicu i vidjet ćeš da su tu još postovi
od jučer, tu je i ponoćni post onog za kojeg se zalažeš,
a mog posta od 7,38 h nema.
To se danima događa...
Upadljivo je da navijača ima malo više, i admin navija?
12.08.2014. (13:58) -
-

Pogledaj samo listu: stoji jedan post od jučer, a tri posta
od danas protrčala i nestala (xxxxx, xxxxxx i moj, možda
sam još neki propustila pomenuti.


Nema ujednačenosti, Liste služe samo svađanju blogera,
inače je cool lošija što se tiče dužine boravka na naslovnici.
Samo top blogeri su izuzeti od nepravilnosti, zaštićena su kategorija.
U to se ne miješam, svaki urednik ima pravo da bira najbolje od
najboljih, samo nije lijepo da smo mi "sitniši" zapostavljeni, a da su
pritom neki favorizirani. Ipak svi doprinosimo kvaliteti ovog blog
servisa i živosti na njemu, dok se kod mnogih drugih blog servisa
smanjuje aktivnost blogera.
Vijesti s bloga je pravo urednika bloga i u to se nitko ne miješa.
Malo je smiješno da isti izdvojeni komentar stoji 5 dana, kao da
za to vrijeme drugi blogeri nisu rekli ni jednu pametnu riječ
,
ali B(l)ože moj, i to se dešava
OPASKA: radi se naravno o mom izdvojenom komentaru
• Ne radi robot, Tehniku radi automatika, ali izbore privilegija
rade ljudi. Svaki blog ima urednika i admina, bar jednog, i oni kroje
politiku bloga, što je u redu. Ljutnja je usmjerena samo na upadljivo
privilegiranje nekih na račun većine, a da pritom privilegirani nisu
najbolji, a obrisani nisu najgori.
05.08.2014. (04:32) - - - -

NIKAD NISAM NI MISLIO DA SAM NAJBOLJI
NITI MI JE TO BILA ŽELJA
DO PRED GODINU DANA RIJETKO SAM I POGLEDAO NA LISTU

i o kvaliteti i ukusima ne želim raspravljati
o zabranama i cenzuri uvijek ću dizati glas

toliko od mene
ispričavam se ako sam koga imenovao ili reklamirao
svaka je sličnost namjerna



 photo 4a816c83-55db-4d84-a9ee-c087380521c6.jpg

<< Arhiva >>