o darivanju i poklonima

07.08.2014.


O darivanju i poklonima možemo pripovijedati na dugačko. Treba ipak
precizno odrediti što je poklon, što je priznanje, što je uspomena
Pa uspomena mi je cijela biblioteka, videoteka, ploče, a darova sam
se nadobivao godinama u školi i izmenjivali smo darove u porodici.
Sa odlaskom supruge promijenio se odnos prema darovima.
Neke su mi dobrostivi pomagači otuđili, neke pobrali kao svoje uspomene.
Mislim da uspomene više neću mijenjati ostat će sa mnom do groba
Pa tko voli neka izvoli!
To su uspomene na proteklih godinu dana i ne stidim ih se pokazati
i priznati da su mi drage i nešto znače u ovim godinama.

 photo 705ac4dc-e256-405c-8723-cedfde30ef87.jpg

Kažu da je knjiga najljepši dar i ako je od autora...
Trajna uspomena i lijepe posvete koje su napisane sa srcem

 photo e6426fc9-6905-489a-ad90-f15cadf5b980.jpg

Majica sa slikom najljepše kule na svijetu
o njoj sam se naslušao predivnih priča
ta majica je moj zaštitni znak

I tri Canda majice koje su stigle sa raznih putovanja
siva plava i crna
dalje si samo mislite što sam dobio
isto sa srcem odabrano

 photo 7f4a6adf-6210-400d-9520-507f9f1f761d.jpg

Posebne pločice koje čuvam na kredencu
Ispod je torba za pjesme koje odprintam
Za Jutro poezije

 photo ce6b9142-fae8-4c5a-a69a-9b810bbc214e.jpg

I privjesak, i razglednice, i pismo koje je putovalo
17 dana, a ja još nisam napisao odgovor

 photo 20140806_210748.jpg

Šalice za jutarnju kavu i ugodno časkanje

A što da dalje kažem
to je ono što mi je leglo u sjećanje i trajanje
Pa u stanu sve podsjeća na nju, pravu damu
u svakom kutku je njen trag




ma nije to od jučer oduvijek si ovdje
malo si u redu čekala jer i modrine oduvijek ima
pa što ako nebo sja ti i ja ljubav za sve
ljubav
sve za ljubav
ti nebo modro
očima me propitkuješ neodlučno
iskra ti zaiskrila modrine oduvijek ima
svejedno je da l je to Harkov Gomelj Beograd
putujem
i svejedno je da l je Zagreb Beč Lisabon
možda zaista pusti otok pronađeš
povedi me
putovanja usud nam nude
ruke su samo naše
i oči da proniknemo gdje si me tražila
gdje sam te tražio kojim svemirom
bila si bio sam prošli smo jedno pored drugog
u drugim životima nismo se tražili čekali smo
ovo vrijeme bez dileme jedan otok i ti i ja

<< Arhiva >>