kakvo ime ?

petak, 31.10.2008.

Ovo počinjem pisati iako sumnjam da ću zaista nešto i napisati. Mislim da mi je malo prekasno jer mi se mozak počeo lagano gasiti prije dva sata. Naravno neki će se sigurno zapitati da li mi se ikad i upalio. Zapravo već sam par puta i ispljucana na račun svojih bezazlenih komentara. Kad sam napisala prvi post glavna misao iliti lajtmotiv bili su mi zajebancija i samo zajebancija. Onda sam napravila kardinalnu grešku i ostavila par komentara na blogu koji mi se učinio zanimljiv. Zapravo i ostao mi je zanimljiv. Sad bi se netko zapitao i gdje je tu greška.
Greška je bila u tome što sam se uvukla u najgluplju raspravu u svom životu. Sa osobom koja mi je ko iz topa ispljucala i ako me sjećanje dobro služi po jednom komentaru i jednom blesavom postu zaključila da sam frustrirana, neurotična domaćica kojoj je centar svijeta kuhanje popraćeno prdežom.

Jesam ponekad jako loše volje, jesam i koji put pa recimo blizu stanja frustriranosti, jesam i kuharica u svojoj kuhinji(kad ne radim po cijeli dan), jesam i nervozna, ali ne stalno, a JESAM I PISALA O PRDEŽU I PISAĆU OPET I OPET I OPET! A znate zašto. Zato što mi je nakon svih preseravanja i gluposti koje slušam na poslu i šire najdraže vidjeti teleći pogled moga dragog koji sa odglumljenim zgražanjem i "osudom" u glasu pita:" Jel' mačka živa?" Naravno da ima i puno luđih komentara, ali radi mogućeg prepoznavanja ne bih u detalje.

Sve ovo zapravo je mali uvod za moje slijedeće pitanje. Da li je ovaj način komuniciranja dozvoljen svakome ili ja moram biti u nekom jebenom klubu da bi mogla pisati komentare na tuđim blogovima. Sorry, ali ja sam očito jako glupa jer je to zadnje što sam na blogu očekivala. A još su mi bolji komentari na gramatičke greške. Jel' mi možda treba i lektor prije objave teksta. I tako pitam se ja zašto me prošla volja za pisanje i sjetim se. Zbog takvih gluposti. E da, prije nego što završim ovo baljezganje samo bih se zahvalila onima koji su ostavili komentar jer su mi osvježili dan. Al' stvarno. Do čitanja, pozdrav.

- 01:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ma nemam pojma. Prosto proširene svakodnevne i manje česte gluposti

Linkovi