Size Matters

ponedjeljak, 04.09.2006.

Srećom se danas sve može platiti

Danas sam se (konačno) upisala u Weightwatcherse.
Platila sam nekih 120 eura i za to dobila:
- knjižicu s opisom programa,
- kuharicu sa stotinjak zanimljivih recepata (dobrih za mršavljenje),
- formular za vođenje dnevnika prehrane,
- posebnu tablicu za računanje bodova (koji se baziraju na kalorijama, masnoći i vlaknima - onim brojčicama na pakiranju),
- vodič za kupovinu namirnica (nabrojano je oko 6.000 proizvoda, po markama, za koje su već izračunati bodovi), te
- 8 tjedana sastanaka.

Ovo zadnje je ono meni bitno, ono zbog čega sam bila spremna izdvojiti novce. Jer, naime, znam i ja paziti na unos kalorija, kupovati namirnice s manje masnoće, mogu i voditi dnevnik prehrane u bilo kojoj bilježnici. Ali ono što mi treba je netko tko će me vagati, tko će me pohvaliti ili pokuditi, tko će razgovarati sa mnom o zdravim navikama. A za to su najbolji ljudi koje plaćamo - em nije toliki neugodnjak kao s nekim koga znaš, em će biti stroži (jer ne postoji opasnost narušavanja odnosa), a i kad već dajem novce, bogme ću se potruditi.

Inače, program mi izgleda dobro, zanimljivo, i zdravo. Bazira se na već spomenutim bodovima - za svoju težinu dobiješ dnevni broj bodova, koji određuju koliko smiješ pojesti. Uz to dobiješ još nekoliko tjednih "flexi"-bodova (da se malo nagradiš, ili za slučaj da imaš neku društvenu obavezu ili sl.). Propisano je pet voćnih i/ili povrtnih porcija dnevno, te šest čaša vode. Osim toga, ako se držiš bodova, smiješ jesti što god hoćeš (naravno, preporuča se uravnotežena prehrana, bjelančevine, ugljikohidrati i sve to). Na kraju dobiješ sasvim pristojan jelovnik, koji je zdrav, potiče mršavljenje, a uz koji nikad ne bi trebao biti gladan. Ne zvuči loše, zar ne?
Tjelesna aktivnost nije čvrst dio programa, ali se preporuča 30 min, pet puta tjedno (na raspolaganju je i nekoliko tečaja aerobica u njihovoj organizaciji, koji se doduše moraju nadoplatiti - ja ću se držati svog plivanja, a i dalje se namjeravam upisati u onaj fitness centar).
Na koncu, treba napomenuti da Weightwatchers cilja biti dugotrajni program, koji mijenja navike i podučava motivacijske metode (one se raspravljaju na sastancima). O tome više u slijedećem postu.

Danas je bio dobar dan. Jej! smijeh

04.09.2006. u 22:34 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Da prvo nešto razjasnimo...

Naslovom bloga ne mislim na ovu veličinu:
Image Hosted by ImageShack.us
...nego na ovu:
Image Hosted by ImageShack.us

A o čemu se radi?

Ovo je mali blog velike djevojke

U principu je to jednostavno dokumentiranje mog najnovijeg projekta - mršavljenja. Da, znam, ima već puno blogova ove vrste... E, pa ovaj neće biti ništa bolji, možda malo gori.

Zajedno smo jači

Ok, moja cjelokupna potpora me napustila, ali evo ove dame su mi pomogle u prvim danima:
Vesna
Berta
Bucka
Ogromna
Mršavljenje (uz akupunkturu!)

A ove sam našla ovih dana:
Tanjevka
S osmijehom dalje
Nikad više! :-)