six degrees

nedjelja, 01.04.2007.

Za A.

Danas?

Prošli su dani
Možda pokoji mjesec
Ne znam poznaješ li me još
Ne znam poznajem li te ja
Ne znam znaš li
Nedostaješ mi
Ne znam osjećaš li to
Bole me bolovi koje sam ti nanijela
Rane i ožiljke na tebi i meni
Bole me
Krv i suze izronjene
Koje su tlo i obraze natapale
Bole me
Ne znam znaš li
Nedostaješ mi
Gledam te, razgovaramo
Nadam se
Konačno si isti kao prije
Ne znam znači li to što
Znaš li da te volim?



A sutra?

Što može promijeniti ono što sam napravila
Ne želim tražiti krivca
Ne sada, ne više
Tko je kriv, tko nije
Zar je bitno?
Zar je presudno?
Nedostaješ mi, mislim, osjećaš li to?
Ne obećajem ništa
Ne mogu
Više ništa neće biti isto
Znam
Znam da znaš i ti
Ne znam koji će cvjetovi cvjetati
kada se to dogodi
Što? Ne znam.
Umorna sam!
Ne traži me više!
Našla sam te!
Molim te, nađi me!
Opet!
- 18:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.