petak, 05.06.2009.

Facebook ili ovisnost današnjeg doba

Ako itko ovo čita kladim se da svi imate facebook. Znam puno ljudi i samo 3 nema. Ja sam svoj obrisala jer stvarno stvara ovisnost. Kao cigarete ili alkohol, ne želite priznati ni sami sebi. Sve kreće onim, ajde samo 5 min da vidim što se dešeava. Naravno da se nikada ništa ne dešava, ali vi u nadi stišćete f5 da se uvjerite da nije nešto. I tako sjedite, refreshate, rješavate glupe kvizove, gledate glupe slike jer se sve više ljudi slika ne s namjerom da im slike budu za uspomenu nego da ih mogu stavit na facebook. I sve se počinje vrtit oko tih tzv. socijalnih mreža. Moja kita socijalne, to je napravljeno da nas mogu što više razdvojit, a opet znati sve o nama. Ime, prezime, prijatelje, obrazovanje, baš lijepa mala zbirka svega za fraking masone koji i ovako utječu na nas. Što je slijedeće? Mikorčipovi? Ali da se vratim na facebook. Nemam ga manje od tjedan dana i ja sam se preporodila. Tek sada uviđam koliko sam vremena provodila tamo. Ali to je nešto strašno, čak je bio i uzrok mojim lošim rezultatima na faksu. Istina nisam se mogla nikako suzdržat, to je bila teška ovisnost. I nema šanse da ću dopustit da se ikada više vratim na to ili bilo što slično. Život je prekratak da bi ga provodila na tom sranju. Ali to tako razdvaja ljude. Ljudi misle da ako si međusobno pošalju ne znam što da će to nadoknadit bilo kakvo druženje u živo. Ili najbolje je ono kako imaš puno prijatelja, a većinu tih ljudi kada sretneš na cest, fraking i ne pozdravljaš. Jeeeeeeeeeej,živjele socijalne mreže koje nas "zbližuju". I sva ta sranja od ne znam kakvih hugova, onog iritantnog pokanja, zašto svi misle da to mijenja ljudsku potrebu za razgovorom, pravim zagrljajem. I baš sam neki dan našla neki članak na netu kako facebook, pazi sada, JAČA veze jer kao dečki se mogu u bilo koje doba dana sjetiti poslat curi ružu i to je onda super njima. Običan shit, nema do pravog zagrljaja i neka si nabiju 1000 tih ruža znaju već kamo...
Toliko od mene, bježite od toga dok još možete, utipkajte random password, promjenite mail i to je to, lakše je nego što mislite i neće vam falit, niti malo :)

<< Arhiva >>